فرماندار تبریز از تسهیل صدورمجوز فعالیت تشکل های مردم نهاد خبر داد

فرماندار تبریز گفت : فرایند صدور مجوز برای فعالیت تشکل های مردم ( سمن ها ) درآذربایجان شرقی و تبریز تسهیل و هر گونه مانع تراشی از پیش روی این تشکل های برداشته می شود.  به گزارش اعتدال پرس، رحیم شهرتی فر امروز پنجشنه در دیدار مدیران و اعضا مجمع کانون ارسبارانی های ساکن تبریز […]

image_pdfimage_print

فرماندار تبریز گفت : فرایند صدور مجوز برای فعالیت تشکل های مردم ( سمن ها ) درآذربایجان شرقی و تبریز تسهیل و هر گونه مانع تراشی از پیش روی این تشکل های برداشته می شود.

 به گزارش اعتدال پرس، رحیم شهرتی فر امروز پنجشنه در دیدار مدیران و اعضا مجمع کانون ارسبارانی های ساکن تبریز با وی تصریح کرد ما از هر گونه توسعه و تعدد فعالیت های ضابطه مند احزاب و تشکل های مردم نهاد ( سمن ها) در چارچوب قوانین کشور حمایت می کنیم .

وی با اشاره به نقش سمن ها درفعالیت های فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد با توجه به نگرش و رویکردهای دولت تدبیر و امید هم اکنون بستر  و فضای خوبی برای توسعه فعالیت های تشکل های مردمی در کشور و استان فراهم آمده است .

فرماندار تبریز تاکید کرد : بنا داریم در دوره جدید و در راستای رویکردهای دولت تدبیر و امید با فعال سازی تشکل های مردم نهاد از همه توان و ظرفیت های مردمی در اداره امور و پیشرفت شهر واستان  استفاده کنیم .

وی گفت : درهمین ارتباط رفع هر گونه موانع و روان سازی فرایندصدور مجوزهای لازم برای تاسیس و فعالیت تشکل های های مردم نهاد و توسعه سمن ها در تبریز و استان به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است .

وی استفاده  ازظرفیت و نقش مردم در پیروی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  راتجربه موفق درمشارکت دادن مردم در اداره امور بیان کرد و گفت اگر به پیشرفت و اعتلای کشور ،استان وشهر می اندیشم و خواهان حل ریشه ی مشکلات به ارث مانده هستیم راهی جز مشارکت دادن مردم دراداره کشور و واگذاری نقش ها به تشکل های مردم نهاد نداریم .

فرماندار تبریز افزود : سازمان های مردم نهاد در استان می توانند درشناسایی آسیب های اجتماعی و فرهنگی و حل مشکلات جاری مسوولان و کارگزاران دولت و مدیران استانی و فرمانداری را یاری کنند.

انتهای خبر