«عصبانی نیستم» برای آرامش از جشنواره فجر کنار کشید/دلیل اعتراضات به فیلم «عصبانی نیستم»

تهیه کننده فیلم عصبانی نیستم در نامه ای خطاب به دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از وی خواست تا از ارزیابی این فیلم در مرحله نهایی این جشنواره خود داری کند. به گزارش ایرنا ، رضا درمیشیان در این نامه خطاب به علیرضا رضاداد نوشته است: به منظور حفظ آرامش سینما […]

image_pdfimage_print

تهیه کننده فیلم عصبانی نیستم در نامه ای خطاب به دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از وی خواست تا از ارزیابی این فیلم در مرحله نهایی این جشنواره خود داری کند.

به گزارش ایرنا ، رضا درمیشیان در این نامه خطاب به علیرضا رضاداد نوشته است: به منظور حفظ آرامش سینما و دوری از حاشیه ها جلوی ارزیابی این فیلم در مرحله نهایی گرفته شود.

وی توضیح بیشتری در این خصوص ارایه نکرد.

این در حالیست که فارس گزارش داد: این فیلم که در ۵ مورد کاندیدای دریافت سیمرغ شده بود، به دلیل محتوای آن مورد اعتراض برخی رسانه‌ها، نمایندگان مجلس و برخی متدینین قرار گرفته بود

این در حالی است که مسئولان سینمایی درباره محتوای «عصبانی نیستم» بارها از سوی نمایندگان مردم تذکر دریافت کرده بودند.

پیش از این نیز نشست فیلم به دلیل جلوگیری از اعتراض برخی رسانه‌ها برگزار نشد و عنوان می‌شود که در صورت اهدای سیمرغ به این فیلم اعتراضات ادامه خواهد داشت.

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» ارجاعاتی به فتنه ۸۸ دارد و روایتی صریح علیه نظام است که در آن به افراد مذهبی را طالبان می‌خوانند.

انتهای خبر