تکلیف چهار فرمانداری دیگر نهایی شد/ ادامه ابقای مدیران دولت دهم و اولین حکم تثبیت در فرمانداری‌های استان

استاندار آذربایجان شرقی که این روزها سخت مشغول چینش ترکیب سیاسی جدید استان و تغییر فرمانداران استان است، در ادامه معرفی چهار فرماندار جدید استان در شهرستانهای مراغه، اسکو، ورزقان و هریس در طول هفته جاری؛ حکم نهایی ۳ فرماندار جدید را نیز به تایید وزیر کشور رساند. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان شرقی که این روزها سخت مشغول چینش ترکیب سیاسی جدید استان و تغییر فرمانداران استان است، در ادامه معرفی چهار فرماندار جدید استان در شهرستانهای مراغه، اسکو، ورزقان و هریس در طول هفته جاری؛ حکم نهایی ۳ فرماندار جدید را نیز به تایید وزیر کشور رساند.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده فرمانداران میانه، مرند و جلفا را تعیین و فرماندار اهر را نیز ابقا کرد تا مدیران دولت احمدی نژاد کماکان شانس حضور در دولت جدید را نیز داشته باشند. 

براساس این گزارش، استاندار آذربایجان شرقی طبق برنامه قبلی قرار بود با سفر به شهرستان‌های مرند و جلفا فرمانداران این شهرستان‌ها را معرفی کند اما با توجه به جشن قهرمانی تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام و شرکت استاندار در این برنامه، جبارزاده فردا راهی شهرستان میانه شده و فقط فرماندار این شهرستان معرفی می‌شود.

فرماندار میانه منصوب شد

دکترجبارزاده طی حکمی اسماعیل حیدری‌آزاد را به عنوان فرماندار جدید شهرستان میانه منصوب کرد.

استاندار، صبح پنج شنبه با سفر به شهرستان میانه و شرکت در شورای اداری شهرستان میانه، فرماندار جدید شهرستان میانه را معرفی و از خدمات سرهنگ تقی خلفاپور در سمت فرمانداری شهرستان میانه قدردانی می‌کند.

سوابق اسماعیل حیدری‌آزاد فرماندار جدید شهرستان میانه

حیدری آزاد، متولد ۱۳۵۳ تهران و اصالتا اهل شهرستان سراب است و دارای مدرک لیسانس حقوق و فوق لیسانس علوم سیاسی و دانشجوی دکترای مدیریت می باشد.

فرماندار قوچان در استان خراسان رضوی / فرماندار شهرستان شازند در استان مرکزی / کارشناس مسئول انتصابات سیاسی کشور / کارشناس خبره امنیتی و مسئول استان‌های جنوب وجنوب غربی شورای امنیت کشور / عضو و دبیر کمیسیون‌های تخصصی امنیت کشور / عضو کارگروه تخصصی امنیت و امور داخلی تدوین برنامه پنج ساله توسعه کشور / بازرس سازمان بازرسی کل کشور /  بازرس ستاد تخصصی دفتر جانشینی فرماندهی معظم کل قوا / عضو کمیته امنیتی کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام / عضو هیئت بازرسی فوق‌العاده از زندان های و بازداشتگاه‌های استان تهران / رئیس حوزه دادگستری تهران- دو سال پیاپی فرماندار نمونه کشوری / عضوستاد امنیت انتخابات ستاد انتخابات کشور در دوره‌های مختلف / عضو کمیته کنسولی شورای ایرانیان خارج از کشور / عضو موظف هیئت امنای موسسه آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی اترک و حکیم نظامی / نماینده وزارت کشور در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌های قوچان، باجگیران، شازند، آستانه و مهاجران، از سوابق فرماندار جدید شهرستان میانه می باشد.

کرمی، فرماندار ویژه مرند شد

طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، تقی کرمی به عنوان معاون استاندار و فرماندار جوان شهرستان ویژه مرند منصوب شد.

مراسم معارفه کرمی به عنوان فرماندار جدید شهرستان ویژه مرند که قرار بود فردا پنجشنبه برگزار شود به علت حضور استاندار در مراسم جشن تراکتورسازی در بازی فردای این تیم با راه آهن به هفته آینده موکول شد.

استاندار آذربایجان شرقی روز شنبه ۳ اسفند ماه با شرکت در شورای اداری شهرستان ویژه مرند تقی کرمی را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی ‌و از خدمات سرهنگ بهنام رضوانی قدردانی خواهد کرد.

براساس این گزارش ، بهنام رضوانی که حدود ۵۰ ماه است فرمانداری مرند را بر عهده گرفته بزودی از این سمت رفته و تقی کرمی فرماندار جدید این شهرستان به جای وی خواهد نشست.

معاون استاندار و فرماندار جدید شهرستان ویژه مرند را بهتر بشناسیم

تقی کرمی متولد ۱۳۴۷ در یکانات شهرستان مرند است وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی که پیش از این کارشناس دفتر ریاست جمهوری در زمان آیت الله هاشمی رفسنجانی ، کارشناس ارشد وزارت کشور در سال ۱۳۷۸ ، کارشناس سیاسی ، انتظامی استانداری استان آذربایجان غربی ، معاون فرماندار شهرستان شاهین دژ ، معاون فرماندار شهرستان مرند ، فرماندار شهرستان شبستر ، مدرس دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور شهرستان های مرند ، شبستر و خوی ، عضو هیئت حل اختلاف کارگران و کارفرمایان شمال استان آذربایجان غربی و آخرین مسئولیت وی کارشناس ارشد فرمانداری شهرستان ویژه خوی بوده است.

گفتنی است، بهنام رضوانی که هم اکنون فرماندار این شهرستان است ، متولد ۱۳۴۳ در شهرستان اهر بوده و دانش آموخته کارشناسی رشته حقوق است ، رضوانی پیش از این فرمانده سپاه شهرستان های مرند ، کلیبر ، اسکو و نیز مدیرکل حقوقی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بوده است. آخرین مسئولیت رضوانی، فرمانداری بناب بود، وی در سال ۱۳۸۸ به سمت فرماندار مرند از سوی احمد علیرضا بیگی استاندار وقت آذربایجان شرقی منصوب شد .

تعیین فرماندار جدید جلفا 

این گزارش همچنین از قطعی شدن انتخاب محمودی به عنوان فرماندار جدید جلفا حکایت دارد و وی شنبه هفته آینده با حضور استاندار آذربایجان شرقی رسما معرفی خواهد شد.

مختار سیفی فرماندار جلفا است که از خرداد ماه ۹۱ به این سمت منصوب شد.

سوابق محمودی فرماندار جدید جلفا 

– متولد ۱۳۵۲ اهل خلخال
– مدرک تحصیلی کارشناس ارشد مدیریت اجرایی
– کارشناس تحقیقات سیاسی استاندار آذربایجان شرقی
– بخشدار خداآفرین
– بخشدار مرکزی جلفا
– کارشناس و کارگزین اداره مالی و اداری استاندار آذربایجان‌شرقی

نخستین ابقا در پست‌های فرمانداری‌های آذربایجان شرقی؛  فرماندار شهرستان اهر ابقا شد

استاندار آذربایجان شرقی از ابقای رضا صدیقی در پست فرمانداری شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس، استاندار آذربایجان شرقی که امروز به منظور افتتاح یک واحد تولیدی در اهر به این شهرستان سفر کرده بود، در مراسم افتتاح این طرح، از ابقای رضا صدیقی به عنوان فرماندار شهرستان خبر داد و از وی خواست با جدیت و با توان و با تلاش بیشتر به کار خود ادامه دهد.

صدیقی که کارنامه موفقی از خود نشان داده است، با پیشنهاد نماینده شهرستان بناب گزینه اصلی فرمانداری بناب بود که با اصرار امام جمعه و محافل دیگر، تصمیم به ابقای صدیقی در فرمانداری اهر گرفته شد.

پیش از این، استاند‌ار آذربایجان‌شرقی از ۲۱ فرمانداری استان ۵ فرماندار را به ترتیب: رحیم شهرتی‌فر را به عنوان فرماندار تبریز، حسن یحیوی را به عنوان فرماندار هریس، علی وفادار را به عنوان فرماندار ورزقان و ظفر محمدی را به عنوان فرماندار مراغه و مرتضی علیخوانی را به عنوان فرماندار شهرستان اسکو منصوب و معرفی کرده بود.

 

انتهای خبر