شهردار تبریز وعده داد: بازگشایی مقبره الشعرا تا عید امسال

 به همت مجموعه خدمات شهری و بسیج کلیه مناطق شهرداری تبریز، مقبره الشعرا عید امسال مجموعه تاریخی مقبره الشعرای تبریز میزبان میهمانان و گردشگران خواهد شد.  به گزارش اعتدال پرس،  صادق نجفی شهردار تبریز با اعلام این خبر افزود: با ورود شهرداری تبریز به موضوع  احیا مجموعه فرهنگی تاریخی مقبره الشعرا و اهمیت آن، مدیریت شهری […]

image_pdfimage_print

 به همت مجموعه خدمات شهری و بسیج کلیه مناطق شهرداری تبریز، مقبره الشعرا عید امسال مجموعه تاریخی مقبره الشعرای تبریز میزبان میهمانان و گردشگران خواهد شد.

 به گزارش اعتدال پرس،  صادق نجفی شهردار تبریز با اعلام این خبر افزود: با ورود شهرداری تبریز به موضوع  احیا مجموعه فرهنگی تاریخی مقبره الشعرا و اهمیت آن، مدیریت شهری تمام سعی و تلاش خود را خواهد کرد تا عید امسال شهروندان و میهمانان شهر تبریز شاهد فضای متفاوت و زیبایی از این مجموعه ارزشمند باشند.

وی ادامه داد:با تشکیل ستاد ویژه ای متشکل از نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه و در یک طرح ضربتی کلیه عناصر بصری مزاحم حذف و در محیط نابسامان این مجموعه بهسازی و مناسب سازی لازم  انجام خواهد شد.

شهردار تبریز خاطر نشان کرد: با حذف دیوارهای این مجموعه همراه با تنظیف و پاکسازی محیط و شستشو و رنگ آمیزی جداول و نیز چینش مناسب مبلمان این پارک و همچنین گل کاری و فضای سبز مناسب این مجموعه تاریخی چهره ای مناسب به خود خواهد گرفت.
وی در عین حال با اشاره به تشکیل ستاد استقبال از بهار در مجموعه شهرداری تبریز افزود: از ۱۵ اسفند همانند سال های گذشته برنامه ریزی اساسی و جامعی برای پاکسازی ، تنظیف و مناسب سازی شهر انجام خواهد شد و  اقدامات گسترده ای را در این زمینه انجام خواهد داد.

انتهای خبر