معارفه رسمی فرمانداران مرند و جلفا/ جبارزاده: انتقال‌آب ارس فاقد مطالعات زیست محیطی است – کارشکنی در توسعه ارس، مخالفت با من است

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه تغییر و تحول های مدیریتی و سفرهای شهرستانی خود جهت تودیع – معارفه فرمانداران استان، امروز نیز فرمانداران مرند و جلفا را به اعضای شورای اداری این دو شهرستان معرفی کرد. به گزارش اعتدال پرس، دکتر جبارزاده امروز صبح و در بخش اول سفر خود، به مرند رفته و با تشکیل […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه تغییر و تحول های مدیریتی و سفرهای شهرستانی خود جهت تودیع – معارفه فرمانداران استان، امروز نیز فرمانداران مرند و جلفا را به اعضای شورای اداری این دو شهرستان معرفی کرد.

به گزارش اعتدال پرس، دکتر جبارزاده امروز صبح و در بخش اول سفر خود، به مرند رفته و با تشکیل جلسه شورای اداری این شهرستان، تقی کرمی را به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند معرفی کرد و از تلاش‌های بهنام رضوانی در مسئولیت فرمانداری شهرستان مرند قدردانی نمود.

سوابق تقی کرمی فرماندار جدید شهرستان ویژه مرند

متولد ۱۳۴۷ در یکانات شهرستان مرند – دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل – کارشناس دفتر ریاست جمهوری در زمان هاشمی رفسنجانی – کارشناس معاونت سیاسی و بین‌الملل نهاد ریاست جمهوری – کارشناس دفتر مطالعات سیاسی وزارت کشور – کارشناس سیاسی انتظامی بخشداری خوی – کارشناس ارشد وزارت کشور در سال ۱۳۷۸ ـ کارشناس سیاسی، انتظامی استانداری استان آذربایجان غربی – معاون فرماندار شهرستان شاهین دژ – معاون فرماندار شهرستان مرند – فرماندار شهرستان شبستر – مدرس دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور شهرستان‌های مرند، شبستر و خوی – عضو هیئت حل اختلاف کارگران و کارفرمایان شمال استان آذربایجان‌غربی – آخرین مسئولیت وی کارشناس ارشد فرمانداری شهرستان ویژه خوی

آغاز بکار زاهد محمودی در جلفا 

گزارش تصویری/ مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان جلفا

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به هادیشهر رفته و در ایستگاه هشتم، فرماندار شهرستان جلفا را به اعضای شورای اداری این شهرستان معرفی کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با تقدیر از خدمات ۲۰ ماهه مختار سیفی فرماندار سابق، زاهد محمودی را به عنوان فرماندار جدید جلفا معرفی نمود.

زاهد محمودی متولد ۱۳۵۲ خلخال در استان اردبیل بوده و مدرک تحصیلی وی کارشناس ارشد مدیریت اجرایی است.

کارشناس تحقیقات سیاسی استانداری آذربایجان شرقی، بخشدار خداآفرین، بخشدار مرکزی جلفا و کارشناس و کارگزین اداره مالی و اداری استانداری آذربایجان شرقی از جمله سوابق و مسوولیت های اجرایی وی به شمار می رود.

در آیین تکریم از فرماندار سابق و معارفه فرماندار جدید جلفا علاوه بر استاندار آذربایجان شرقی و معاون سیاسی وی، امام جمعه جلفا، نماینده مردم این شهرستان در مجلس، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

کارشکنی در برابر توسعه ارس مخالفت با من است/ پروژه انتقال‌آب ارس فاقد مطالعات زیست محیطی است

گزارش تصویری/ مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان جلفا

استاندار آذربایجان شرقی گفت: کارشکنی در برابر توسعه ارس مخالفت با من است.

اسماعیل جبارزاده در این مراسم گفت: منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس فرصت گرانبهای استان آذربایجان شرقی برای حضور در عرصه های بین المللی است و بدون شک کارشکنی در برابر توسعه ارس مخالفت با من است.

جبارزاده از منطقه آزاد ارس به عنوان موتور محرکه توسعه استان یاد کرد و با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های ارس برای رشد و بالندگی منطقه و استان بهره برداری کرد اظهار داشت: ارس قدرت تبدیل به قطب توسعه و رفع معضل بیکاری استان را دارد.
جبارزاده گفت: با توجه به مشکل آمار بیکاری در استان و کمبود منابع دولتی برای حل این مشکل، ارس می تواند مشکل گشای معضل بزرگ بیکاری باشد.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: در سال های گذشته معمولا نرخ بیکاری آذربایجان شرقی در حدود ۷ درصد بود که در سال های اخیر این میزان از میانگین ۱۲ درصد کشوری نیز بالاتر رفته است.

وی خطاب به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تاکید کرد: نباید به افراد سودجو و متجاوز به بیت المال فرصت جولان در این منطقه داده شود.
جبارزاده گفت: در شرایط کنونی، کشور نیازمند اداره امور بر اساس شاخص ها و برنامه ریزی های علمی است و این مهم با توجه به وجود مزیت های اقتصادی فراوان در شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس، درصورت استفاده بهینه و بموقع از ظرفیت ها سریعتر تر از سایر مناطق محقق خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: باید با نگاهی دوراندیش به موقعیت ارس برای توسعه همه جانبه منطقه بیاندیشیم و برای توسعه سریعتر این امتیاز ارزشمند و کم نظیر اقتصادی، همکاری واقعی و دلسوزانه داشته باشیم.
وی که در جمع اعضای شورای اداری و مسولان شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس سخن می گفت اظهار داشت: نجات کشور از مشکلات با تشکیل تیم های قوی اقتصادی و بررسی علمی ظرفیت ها و امکانات موجود امکان پذیر خواهد بود و ارس بدون شک توان و پتانسیل کافی برای رونق اقتصادی شمال غرب و کمک به اقتصاد ملی را دارد.
نماینده عالی دولت در استان آذربایجان شرقی در ادامه به ظرفیت های شهرستان جلفا اشاره کرد و وجود نعمت خدادادی رودخانه ارس و اراضی کشاورزی در کنار منطقه آزاد ارس را برای توسعه شهرستان و استان مهم ارزیابی کرد.

استاندار آذربایجان شرقی درباره پروژه انتقال آب ارس، این پروژه را فاقد مطالعات زیست‌ محیطی عنوان و گفت: در اجرای این طرح شکی نیست، اما قبل از آن باید مطالعات لازم صورت گیرد تا مورد انتقاد آیندگان قرار نگیریم.

فرماندار جدید جلفا تدوین سند جامع و نقشه راه چهارساله و تصمیم گیری بر مبنای تدبیر و تلاش برای ایجاد امید و نشاط درمردم در کنار توجه به توسعه فرهنگی شهرستان را از اولویت های مسوولیتی خود اعلام کرد.

زاهد محمودی گفت: تلاش برای بهره گیری از استعدادهای بالقوه در جهت رشد و بالندگی شهرستان مرزی جلفا از دیگر محورهای کاری است.

انتهای خبر