حاشیه های جلسه دیروز شورای شهر تبریز: مجادله لفظی شیاری و حضرتی و انتقاد شیری آذر و درسخوان از مدیریت فرودگاه تبریز و استانداری

در جلسه روز گذشته شورای شهر تبریز، شیاری در تذکر پیش از دستور اعلام کرد: همکاران به دلیل اینکه کمیسیون ها تعطیل هستند از لفظ رئیس کمیسیون نباید استفاده کنند. به گزارش اعتدال پرس، این عضو شورای شهر تبریز در ادامه با پرسش از شهردار در خصوص آسفالت کردن داخل محوطه یک دانشگاه به سخنان خود […]

image_pdfimage_print

در جلسه روز گذشته شورای شهر تبریز، شیاری در تذکر پیش از دستور اعلام کرد: همکاران به دلیل اینکه کمیسیون ها تعطیل هستند از لفظ رئیس کمیسیون نباید استفاده کنند.

به گزارش اعتدال پرس، این عضو شورای شهر تبریز در ادامه با پرسش از شهردار در خصوص آسفالت کردن داخل محوطه یک دانشگاه به سخنان خود ادامه داد و گفت: وظیفه نظارتی شورا کجاست و چگونه باید به آن عمل کند؟ چرا شهرداری داخل یک دانشگاه را  که به میزان ۵۰، ۶۰ میلیون تومان است را آسفالت کرده است؟

 حضرتی در فرصت یک دقیقه ای که از زمان سه دقیقه ای شیری آذر گرفته بود در پاسخ به انتقادات شیاری گفت: اولا اگر قرار است کسی از لفظ رئیس کمیسیون استفاده نکند بقیه نیز نباید از لفظ هیئت رئیسه استفاده کنند چرا که اگر ما رای داده ایم برای اینکه آنها عضو هیئت رئیسه شوند و افراد دیگر رئیس کمیسیون.

وی در پاسخ به سوال شیاری از شهردار در خصوص آسفالت شدن محوطه یک دانشگاه تاکید کرد: محوطه دانشگاه فرهنگیان توسط وزارت شهرسازی آسفالت شده است. اگر همکاران نتوانند ثابت کنند باید از شهرداری و اعضای شورا عذرخواهی کنند.

نجفی در پاسخ به سوال شیاری در خصوص آسفالت شدن دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد: رسما آسفالت شدن دانشگاه فرهنگیان توسط شهرداری را تکذیب می کنم.

بعد از اظهارات شهردار، شیاری خواستار اختصاص زمان برای پاسخ گویی به حضرتی شد که با ممانعت دبیری مواجه شد.

مدبر، شیری آذر و درسخوان تذکر دهندگان دیگر جلسه شورای شهر بودند.

مدبر در تذکر خود به اعضای شورا در خصوص ادامه کمک های نقدی به تیم تراکتورسازی تاکید کرد: به نظر می رسد لازم است در یک جلسه مشترک به یک تفاهم برسیم که از این کمک های نقدی موردی رها شویم و نسبت به  توانمند سازی این باشگاه اقدام کنیم.

وی اافزود: باشگاه تراکتورسازی باید به سمت استفاده از نیرو های بومی حرکت کند.

شیری آذر در تذکر خود به انتقاد از مسئولین شهری در خصوص عدم رسیدگی به میراث فرهنگی پرداخت و با انتقاد از مدیریت فرودگاه های استان به سخنان خود ادامه داد.

این عضو شورای شهر با اعلام اینکه در لغو پروازها همه شهر متضرر می شوند گفت: این موارد یا نشان از ضعف مدیریت است و یا اینکه زیرساخت ها مشکل دارد. در هر صورت مدیر فرودگاه ها در این خصوص توضیح دهد.

درسخوان تذکر دهنده آخر جلسه روز گذشته در خصوص تعیین تکلیف ۴۵۰ نفر از کارکنان جذب شده از طریق آزمون استخدامی استانداری اشاره و تاکید کرد: در آن زمان به آنان اعلام شده بود که بعد از یکسال به عنوان نیروی رسمی تبدیل خواهند شد و اینگونه نشده است لذا این اقدام ظلم به کسانی است که بدون رابطه وارد شهرداری شده اند.

انتهای خبر