بازداشت مدیر دفتر آیت الله بیات در تبریز

صبح پنج شنبه، حجت الإسلام و المسلمین مهدوی – وکیل و نماینده ی آیت الله بیات زنجانی در تبریز – که گویا قبلا احضار شده بود، بازداشت شده است.  به گزارش اعتدال پرس به نقل از انصاف نیوز، محسن بیات فرزند آیت الله بیات در این باره می گوید: از دلیل بازداشت بی خبرم ولی […]

image_pdfimage_print

صبح پنج شنبه، حجت الإسلام و المسلمین مهدوی – وکیل و نماینده ی آیت الله بیات زنجانی در تبریز – که گویا قبلا احضار شده بود، بازداشت شده است.

 به گزارش اعتدال پرس به نقل از انصاف نیوز، محسن بیات فرزند آیت الله بیات در این باره می گوید: از دلیل بازداشت بی خبرم ولی معتقدم او امروز می تواند یک پشتوانه برای حاکمیت در استان آذربایجان شرقی باشد و باید از پتانسیل او استفاده کرد نه اینکه او را اینطور مورد بی مهری قرار داد.

 او ابراز امیدوارم کرده که این موضوع هرچه سریعتر حل شود.

 محسن بیات در صفحه ی فیسبوک خود در باره ی آقای مهدوی می نویسد: بنده از ایشان غیر از تعهد به اسلام و کشور که نمونه اش قطع شدن یک پای آن بزرگوار در جبهه های جنگه، چیزی به جز صفا، صمیمیت و خلوص سراغ ندارم.

حجت الإسلام و المسلمین مهدوی، از روحانیون شاخص طیف اصلاح طلب استان و عضو شورای مرکزی جانعه روحانیت مبارز تبریز(طیف وابسته به مجمع روحانیون مبارز) است که نماینده اسبق مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

وی همچنین از مسئولان ستاد روحانی در استان بود.

انتهای خبر