دانشگاه علوم پزشکی استان رکوددار تغییرات مدیریتی/ انتصابات جدید دکتر صومی در دانشگاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ادامه تغییرات خود در مدیریت های زیر مجموعه این دستگاه، با صدور احکام جداگانه ای، مدیران جدید روابط عمومی و حراست دانشگاه علوم پزشکی را منصوب کرد تا تعداد عزل و نصب های دکتر صومی در این دانشگاه به بالای 20  مورد برسد. به گزارش اعتدال پرس، با توجه […]

image_pdfimage_print

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ادامه تغییرات خود در مدیریت های زیر مجموعه این دستگاه، با صدور احکام جداگانه ای، مدیران جدید روابط عمومی و حراست دانشگاه علوم پزشکی را منصوب کرد تا تعداد عزل و نصب های دکتر صومی در این دانشگاه به بالای 20  مورد برسد.

به گزارش اعتدال پرس، با توجه به نارسایی های متعدد در عملکرد و سیستم مدیریتی حوزه بهداشت و درمان استان، امید است تغییرات گسترده ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان صرفا بر اساس روابط سیاسی و سلیقه ای نبوده و منجر به اصلاح وضعیت نامطلوب و ارتقا سطح خدمات رسانی در این حوزه مهم و استراتژیک شود.

سرپرست حراست دانشگاه علوم پزشكي تبريز منصوب شد. 

به گزارش اعتدال پرس، در حكم صادره خطاب به نصرتي آمده است:

باسلام و صلوات برمحمدو آل محمد(ص) احتراماً با توجه به پيشنهاد رياست محترم دانشگاه وموافقت سازمان حراست كل كشور، به موجب اين ابلاغ به عنوان سرپرست حراست دانشگاه علوم پزشكي تبريزمنصوب ميشويد تا با استعانت از خداوند سبحان و عنايات حضرت ولي عصر(عج) در راستاي نيل به اهداف عالي نظام مقدس جمهوري اسلامي گام برداشته و احترام به شان و كرامت والاي انسان ها، رعايت ضوابط و مقررات اداري، اصول اسلامي و دفاع از ارزشها را سرلوحه كار خود قرار دهيد

. اميد است با حركت بر مدار اعتدال ، قانونگرايي، و بهره گيري از كليه ظرفيت ها و تواناييهاي موجود در جهت صيانت از سرمايه هاي مادي و معنوي نظام از هيچ كوششي دريغ ننموده و در پرتو الطاف بي بدليل الهي در راستاي انجام وظايف محوله موفق و مؤيد باشيد

. گفتني است سيفعلي نصرتي متولد سال 1348مغان بوده و فارغ التحصيل ليسانس پرستاري از دانشگاه علوم پزشكي تبريزميباشد.

وي داراي بيش از بيست و دو سال سابقه خدمت در دانشگاه علوم پزشكي تبريز بوده و از سوابق اجرايي ايشان ميتوان به موارد ذيل اشاره نمود: 

1- پرستار بيمارستان هفتم تير 2- کارشناس پرستاري و کارشناس نظارت بردرمان 3-کارشناس خدمات درماني و هماهنگي اورژانس 4- رئيس اداره پرستاري استان به مدت 6 سال 5- دبير تعزيرات حکومتي بهداشتي و درماني استان 6- عضو شوراي پرستاري وزارت بهداشت و درمان 7- رئيس هيئت مديره انجمن پرستاري استان به مدت 8 سال 8- رئيس کميته هماهنگي و موسس صندوق قرض الحسنه پرستاري امام جواد (ع) 9- رئيس هيئت مديره نظام پرستاري تبريز و شهرستانهاي تابعه 10- عضو شوراي عالي سازمان نظام پرستاري کشور 11- عضو شوراي بسيج جامعه پزشکي استان 12- مدير خدمات پشتيباني دانشگاه علوم پزشکي تبريز. 13-مشاور رئيس دانشگاه و رئیس اداره بازرسی و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه. شايان ذكر است  مراسمي بمناسبت تكريم از زحمات حاج آقا پاشايي فر، در سالن اجتماعات حوزه رياست برگزارشد و از زحمات ايشان تقدير و تشكر گرديد .

مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تبريزمنصوب شد 

رييس دانشگاه علوم پزشكي، دكترعليرضا باقر زاده كريمي را به عنوان مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تبريز منصوب كرد

در حكم  دكتر محمد حسين صومي، خطاب به دکتر علیرضا باقرزاده کریمی چنين آمده است :

دكترعليرضا باقرزاده كريمي  پزشک عمومی  شاغل در معاونت دانشجویی و فرهنگی  با توجه به سوابق و تجربیات مفيد  جنابعالی در فعالیت های رسانه ای بدینوسیله با حفظ پست سازمانی بعنوان “مدیر روابط عمومی دانشگاه “منصوب میشوید

. با عنایت به نقش مؤثر روابط عمومی در ارتباط با مخاطببین و تعامل با نهاد ها و مجموعه های درون سازماني و برون سازمانی و ارتقاء دانشگاه ، امید است با برنامه ریزی و تلاش و همکاری با همه واحدهای دانشگاه در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

سوابق دكترعليرضا باقرزاده كريمي،بشرح زير ميباشد:

– فارغ التحصيل رشته پزشكي در سال 1382 از تهران. – اشتغال در مراكز بهداشتي درماني روستايي و شهري روستايي از سال 1382 تا 1384 – پزشك مسئول فني و بيماريها و سل شهرستان هريس از سال 1384 تا 1387 – رييس مركز بهداشت شهرستان هريس از سال 1385 تا 1389 – پزشك خانواده شهرستان هريس در سال 1389 – كارشناس گروه گسترش شبكه مركز بهداشت تبريزاز سال 1390تا1391 – دبير شوراي انضباطي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي تبريز از آبان 1391تاكنون . سوابق فرهنگي – رسانه اي – عضو شوراي فرهنگي دانشكده پزشكي دانشگاه شاهد تهران. – مسئول پايگاه بسيج دانشجويي دانشكده پزشكي دانشگاه شاهد تهران. – عضو شوراي مركزي انجمن قران و عترت دانشگاه شاهد تهران . – عضو هيات تحريريه نشريه دانشجويي انديشه ناب . – مجري و كارشناس برنامه هاي تلويزيوني سلامت محور شبكه استاني سهندتبريز.

انتهای خبر