آیین تکریم و معارفه معاونان با حضور مدیرعامل و اعضای شورای معاونین برگزار شد و در جریان آن، بایندورمحمدزاده به عنوان معاون فنی و مهندسی، موسیپور به عنوان معاون بهرهبرداری و توسعه آب معرفی شد و ابراهیم عباسپور نیز به عنوان مشاور منصوب شد.
به گزارش اعتدال آذربایجان (اعتدال پرس)، در این مراسم، ضمن قدردانی از خدمات ابراهیم عباسپور در دوران مسئولیت به عنوان معاون بهرهبرداری و توسعه آب، وی با توجه به تجارب و سوابق اجرایی خود، به عنوان مشاور معرفی شد.
همچنین بر اساس احکام صادره، بایندورمحمدزاده به عنوان معاون فنی و مهندسی و علیرضاموسیپور به عنوان معاون بهرهبرداری و توسعه آب منصوب و معرفی شدند.
در این نشست، بر بهرهگیری از توانمندیهای تخصصی، تقویت هماهنگی میان بخشهای مختلف و ارتقای کیفیت خدمات و فعالیتهای فنی و اجرایی تأکید شد. این جابهجاییها در راستای بهبود روند مدیریت، استفاده از ظرفیتهای موجود و پیشبرد اهداف مجموعه انجام شده است.
https://etedalpres.ir/?p=50118


























Thursday, 25 June , 2026