با برگزاری انتخابات ، اعضای جدید هیات مدیره خانه توسعه آذربایجان مشخص شد

با برگزاری مجمع عمومی ، ترکیب جدید اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه توسعه آذربایجان مشخص شد. به گزارش اعتدال پرس ، مجمع عمومی خانه توسعه آذربایجان برای شناخت اعضای جدید خود و با حضور استاندار  برگزار شد. در ابتدا هئیت رییسه مجمع با حضور حسن فرهودی نیا،  خادم عرب باغی،  سیف لو و  زیدی […]

image_pdfimage_print

با برگزاری مجمع عمومی ، ترکیب جدید اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه توسعه آذربایجان مشخص شد.

به گزارش اعتدال پرس ، مجمع عمومی خانه توسعه آذربایجان برای شناخت اعضای جدید خود و با حضور استاندار  برگزار شد.

در ابتدا هئیت رییسه مجمع با حضور حسن فرهودی نیا،  خادم عرب باغی،  سیف لو و  زیدی تشکیل شد و سپس با ارایه گزارش محمدرضا پورمحمدی، مدیرعامل خانه توسعه آذربایجان، از فعالیت‌های دوسال گذشته، این نهاد و مهندس محمد امین دستمالچی، بازرس خانه توسعه آذربایجان، و نیز کمیته های ۴ گانه آن انتخابات هیئت مدیره و بازرسان اصلی و علی البدل انجام شد.

برپایه این گزارش با برگزاری انتخابات، محمد علی سبحان الهی استاندار سابق استان با ۱۰۳ رای،  اکبرتقی زاده اصل مدیرکل اسبق میراث فرهنگی و مشاور استاندار با ۷۵، محمدرضا پورمحمدی ریاست دانشگاه تبریز با ۷۲،  محمدباقر بهشتی معاون سابق استانداری و عضو هیات علمی دانشگاه با ۶۲ رای ، مینوامیرقاسمی پزشک با ۴۵ رای به عنوان اعضای جدید هیات رییسه خانه توسعه آذربایجان برای یک دوره دوساله برگزیده شدند.

 صادق زاده تبریزی دبیر خانه کارگر تبریز با ۳۴ ، مهندس ناصر امجد با ۳۱ و صمد حسن زاده رئیس خانه صنعت استان با ۳۰ رای به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

علیرضا صدری مدیر عامل پتروشیمی تبریز با ۶۶ رای و محمد امین دستمالچی فعال بخش خصوصی با ۶۳ رای به عنوان بازرسان اصلی و محمد تقی پاکزاد معاون توسعه و مدیریت استانداری و حبیب شایان فر به ترتیب با ۲۲ و ۱۸ به عنوان بازرسان علی البدل برای مدت یکسال انتخاب شدند.

براساس این گزارش نشست مجمع عادی خانه توسعه آذربایجان با حضور اسماعیل جبارزاده استاندار آدربایجان شرقی و معاونان عمرانی و توسعه منابع انسانی وی و شماری از مدیران و مسولان محلی در محل اتاق بازرگانی ، صنعت و کشاورزی تبریز برگزار شد .

استاندارآذربایجان شرقی درسخنان خود این تشکل را به دلیل حضور دکتر محمدعلی سبحان اللهی و شخصیت های صاحب نام و با تجربه درآن فراتر از یک  NGO  بیان کرد و خواستار کمک های فکری و تحلیلی  این تشکل به مدیریت استا در برنامه های توسعه استان شد.

حضور جبارزاده نماینده عالی دولت در استان در مجمع انتخاباتی این تشکل برجسته نزدیک به اصلاح طلبان از نکات قابل توجه این نشست بود که می تواند نشانگر تلاش استاندار برای همگرایی بیشتر با اصلاح طلبان باشد.

دکترمحمد علی سبحان الهی، دکترمحمدرضاپورمحمدی، مهندس اکبرتقی‌زاده اصل، دکترمحد باقر بهشتی، دکترمینوامیرقاسمی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره خانه توسعه آذربایجان انتخاب شدند

در دوره قبلی محمد علی سبحان الهی، محمدرضاپورمحمدی، اکبرتقی‌زاده اصل، شهرام دبیری اسکویی، مینوامیرقاسمی به عنوان اعضای اصلی و مهندس نوید امجد، حاج کریم صادق‌زاده تبریزی، مهندس رحمان شاهگلی به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره و محمدامین دستمالچی و علیرضا صدری به ترتیب به عنوان بازرسان اصلی و احمد قنبری و رضا عظیم آذری به ترتیب به عنوان بازرسان علی­‌البدل این نهاد انتخاب شده بودند که برخی از آنها در دوره جدید کاندیدا نشده بودند.

پیش بینی می شود خانه توسعه آذربایجان محور اصلی هماهنگی و اجماع اصلاح طلبان برای ارایه لیست انتخاباتی این طیف در انتخابات مجلس دهم باشد.

خانه توسعه آذربایجان یک سازمان مردم نهاد ، غیر دولتی و غیر سیاسی است که در سال ۱۳۸۴ توسط دکتر ” سبحان اللهی ” استاندار اسبق آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران وقت و همفکران وی در استان با هدف کمک به توسعه تبریز و آذربایجان با استفاده از اندیشه و ایده های نو مدیران و صاحب نطران در حوزه های مختلف علمی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی تاسیس شده است.

انتهای خبر