مرندی ها دومین شهید مدافع حرم را تقدیم کردند/ پیام تسلیت مدیرکل ورزش استان

حاج عباس هم به مرادش آقا مهدی پیوست. به گزارش اعتدال پرس به نقل از پیام مرند، شهید حاج عباس عبدالهی از رزمندگان و جانبازان دوران جنگ تحمیلی در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) به شهادت رسید. وی بدست گروههای تکفیری و سلفی در سوریه به شهادت رسید. وی بازنشسته سپاه و برنده […]

image_pdfimage_print

حاج عباس هم به مرادش آقا مهدی پیوست.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از پیام مرند، شهید حاج عباس عبدالهی از رزمندگان و جانبازان دوران جنگ تحمیلی در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) به شهادت رسید. وی بدست گروههای تکفیری و سلفی در سوریه به شهادت رسید.

وی بازنشسته سپاه و برنده ورزش های رزمی ارتش های جهان بود که سالها به عنوان یک بسیجی مخلص در مناطق مختلف عملیاتی کشور حضور داشته و همچنین یکی از راویان ۸ سال دفاع مقدس در کاروان های راهیان نور بود.

گفتنی است، وی نائب رییس هیات ورزشهای سه گانه آذربایجانشرقی و رییس هیات جودوی شهرستان مرند بود.

پس از اعلام شهادت این سرباز دلیر اسلام دفاع از حریم ولایت، هنوز زمان دقیق انتقال پیکر مطهر به شهر مرند و تشییع اعلام نشده است که به محض اعلام، از همین سایت خبری منتشر خواهد شد.

شهید عبدالهی چنان با شهدا عجین بود که در سخنرانی هایش می گفت: من با شهدا راه میروم غذا میخورم و میخوابم و این آسایشی که برای من شهیدان بوجود آورده اند هر گز نخواهم گذاشت پرچم یا مهدی ادرکنی ،آن ناله های رزمنده گان در نماز های شب و هنگام شب عملیات زمین بماند.

او جزو بهترین تک تیراندازهای ایران بود و شاید هم بهترین آنها.او همواره سخت ترین راه را انتخاب میکرد چه آن زمان که فرمانده گردان صابرین تیپ امام زمان(عج) لشکر عاشورا بود و چه حالا که بعد از بازنشستگی نشستن را بر خود حرام کرد و راه سوریه در پیش گرفت.صفایی داشت وصف ناپذیر.پای ثابت اردوهای راهیان نور دانشجویی بود با دانشجویان انس میگرفت و با آنها از شهدا و مرامشان میگفت.

آخرین جمله او در یادواره شهدای پایگاه شهید خداداد مرند در رسانه ها همچنان در حال انتشار در رسانه ها و شبکه های اجتماعی است که گفـت: جسمم را به خاک و روحم را به خدا و راهم را به آیندگان می سپارم.

پس از محرم علیپور، این دومین شهید مدافع حرم می باشد که اهالی غیرتمند و شهیدپرور شهرستان مرند تقدیم اسلام میکنند.

سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پیامی شهادت سردار رشید سپاه اسلام و مدافع حرم ، عباس عبدالهی نائب رییس هیات ورزشهای سه گانه آذربایجانشرقی و رییس هیات جودوی شهرستان مرند را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت انقلابی ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور آذربایجان شرقی و شهرستان مرند و خانواده و بستگان این شهید والام مقام تبریک و تسلیت گفت.

انتهای خبر