تجمع اعتراضی کارگران “تبریز کف” در مرند/ کارگران اجازه خروج مالک کارخانه را ندادند

پس از اتمام وعده ۱۵ روزه مالک کارخانه تبریز کف در شهرستان مرند، شنبه ۱۶ اسفندماه کارگران این شرکت مجددا تجمع اعتارضی برپا کردند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از پیام مرند، بهمن ماه امسال کارگران شرکت تبریز کف شهرستان مرند که ماهها حقوق و مزایای خود را طلب دارند طی بازدید مالک کارخانه […]

image_pdfimage_print

پس از اتمام وعده ۱۵ روزه مالک کارخانه تبریز کف در شهرستان مرند، شنبه ۱۶ اسفندماه کارگران این شرکت مجددا تجمع اعتارضی برپا کردند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از پیام مرند، بهمن ماه امسال کارگران شرکت تبریز کف شهرستان مرند که ماهها حقوق و مزایای خود را طلب دارند طی بازدید مالک کارخانه از خروج وی به مدت حدود ۲۴ ساعت از محل شرکت ممانعت کردند تا در نهایت با حضور برخی مسئولین ذیربط مقرر گردید طی ۱۵ روز بخشی از معوقات کارگران پرداخت شود.

بر اساس این گزارش شنبه ۱۶ اسفند بعلت خلف وعده مالک کارخانه، کارگران مجددا در محل کارخانه تجمع اعتراضی برگزار کردند.

یکی از کارگران در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما گفت: در آستانه سال جدید نه تنها بخشی از معوقات چندین ماهه بلکه حتی یک ماه حقوق یا عیدی هم دریافت نکرده ایم و در صورت ادامه این روند اعتراض ما نیز ادامه می یابد.

در همین رابطه نماینده کارگران این واحد تولیدی به رسانه‌ها گفته است: تعداد زیادی از کارگران تبریز کف از سال ۹۲ بین یکصد تا ۱۶۰ میلیون ریال از بابت حقوق و مزایا طلب دارند و تاکنون اقدامی برای پرداخت این مطالبات از سوی مدیران کارخانه صورت نگرفته است.

پس از چندین ساعت تجمع اعتراض آمیز این کارگران با حضور برخی مسئولین شهرستان پایان یافت.

یکی از کارگران حاضر در محل در گفتگو با خبرنگار ما گفت: وعده ۱۵ روزه به اتمام رسید و خبری از پرداخت حقوق و معوقات نشد لذا امروز مجددا در محل کارخانه تجمع کردیم که در نهایت با حضور یکی از مسئولین شهرستانی مقرر گردید تا روز دوشنبه و حداکثر تا سه شنبه بخشی از معوقات و حقوق کارگران پرداخت شود.

وی اظهار کرد: با این وعده تجمع پایان یافت و امیدواریم این قول تا سه روز دیگر عملی گردد چون در آستانه سال جدید ماهم خانواده داریم و باید حداقل نیازمان را رفع کنیم.

انتهای خبر