تغییرات مدیریتی در اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

پرونده تغییرات مدیریتی در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بار دیگر گشوده شده و پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان قرار است طی هفته جاری تنی چند از مدیران مدیران نواحی تبریز و شهرستان ها را برکنار و نفرات جدیدی بجای آنها منصوب کند. به گزارش اعتدال پرس، پاشایی نیز اخیرا با تایید این گمانه […]

image_pdfimage_print

پرونده تغییرات مدیریتی در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بار دیگر گشوده شده و پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان قرار است طی هفته جاری تنی چند از مدیران مدیران نواحی تبریز و شهرستان ها را برکنار و نفرات جدیدی بجای آنها منصوب کند.

به گزارش اعتدال پرس، پاشایی نیز اخیرا با تایید این گمانه زنی ها، از تغییرات مدیریتی قریب الوقوع در اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد.

pashaeeوی یاد آور شد : از زمان آغاز بکار دولت یازدهم، از بین ۴۰ مدیر مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان تا به امروز ۲۴ رییس و مدیر تغییر یافته است و در هفته آینده نیز تغییراتی وجود خواهد داشت.

جعفر پاشایی اذعان کرد: هرگونه تغییر و جابجایی در بدنه آموزش و پرورش با رعایت احترام و تکریم ویژه انجام می شود.

گفتنی است مسئولان نواحی ۱ و ۲ و ۴ و مدیران آموزش و پرورش شهرستانهای هریس، کلیبر ورزقان و خداآفرین که از مدیران بجامانده از دولت قبل هستند، جزو کاندیداهای تغییرات احتمالی هستند.

این گزارش حاکی است، برخی از این مدیران در آستانه بازنشستگی قرار داشته و برخی نیز احتمالا در مسئولیتهای دیگر یا پستهای کارشناسی بکار گرفته خواهند شد.

گفتنی است، پاشایی جزو مدیران اعتدالگرای استان است که انتصاب وی با مخالفت برخی اصلاح طلبان و نیز جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی در ابتدای کار همراه بود. البته مطالبات صنفی تحقق نیافته، دیگر چالش عمده مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مدت به شمار می رود.

منتقدان معتقدند عملکرد وی در این مدت محافظه کارانه و دست به عصا بوده است و باید منتظر ماند و دید آیا دور جدید تغییرات در آموزش و پرورش، حاشیه امن تری برای پاشایی به ارمغان خواهد اورد یا نه!

انتهای خبر