فعال شدن یک حزب اصلاح طلب دیگر در آذربایجان شرقی/ مظاهری راد دبیر”حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی”در تبریز شد

همانطورکه در گزارش چند روز پیش اعتدال پرس اشاره شده بود، این روزها تشکلهای مختلف چریان اصلاح طلب در حال دایر کردن دفاتر خود در تبریز جهت عرض اندام در فضای سیاسی استان و بویژه نقش آفرینی در انتخابات مجلس دهم هستند.(این خبر) به گزارش اعتدال پرس، حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی با معرفی دبیر […]

image_pdfimage_print

همانطورکه در گزارش چند روز پیش اعتدال پرس اشاره شده بود، این روزها تشکلهای مختلف چریان اصلاح طلب در حال دایر کردن دفاتر خود در تبریز جهت عرض اندام در فضای سیاسی استان و بویژه نقش آفرینی در انتخابات مجلس دهم هستند.(این خبر)

به گزارش اعتدال پرس، حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی با معرفی دبیر خود در تبریز، فعالیت رسمی خود را در این استان کلید زد.

حزب اصلاحات ایران اسلامی هم در آذربایجان شرقی فعال شد/ حمایت از اعلمی تا انتقاد از روحانی

بنابه اعلام سایت رسمی این حزب، حجت‌الاسلام محمدزارع فومنی، دبیرکل “حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی” امروز طی احکامی دبیران چند استان را معرفی کرد.

بر اساس این احکام، حمید مظاهری راد به عنوان دبیر و مسئول دفتر این حزب در آذربایجان شرقی منصوب شده است.

وی از مسئولان سابق انجمن های اسلامی دانشجویان بوده و طی سالهای اخیر در فضای مجازی فعالیت زیادی داشته است.

وی از فعالان سابق انجمن های اسلامی دانشجویان هم هست؛ معتقد است اصلاح طلبی در تبریز راه به جایی نبرده است.

مظاهری راد، سابقه اعلام کاندیداتوری در انتخابات مجلس سال ۹۰ را هم در کارنامه دارد. وی از اصلاح طلبان منتقد دولت روحانی و دارای قرابت فکری زیاد با چهره هایی مثل اعلمی می باشد.

گفتنی است فومنی که مشاور کروبی در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ بود، از اصلاح طلبان منتقد برخی جریانهای مرکزی اصلاح طلب بوده و به وابسته موضعگیری های منفی متعدد خود علیه برخی از این جریان ها، چهره ای خبرساز طی سالهای اخیر بوده است.

آخرین مطالب اعتدال پرس در این خصوص:

دست بکار شدن یک حزب اصلاح طلب دیگر برای حضور در فضای سیاسی آذربایجان شرقی/ اعلام حضور “حاما” در تبریز

 

انتهای خبر