خداحافظی عرب باغی از ارس

معرفی مدیر عامل جدید برای منطقه آزاد ارس

شنیده ها حاکی است، سرانجام شایعه تغییر عرب باغی رنگ واقعیت به خود گرفته و حکم انتصاب جمشید تقی زاده به عنوان مدیرعامل جدیدمنطقه آزاد ارس نهایی شده است.

image_pdfimage_print

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس باز هم تغییر خواهد کرد.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، شنیده ها حاکی است، سرانجام شایعه تغییر عرب باغی رنگ واقعیت به خود گرفته و حکم انتصاب جمشید تقی زاده به عنوان مدیرعامل جدیدمنطقه آزاد ارس نهایی شده است.

جمشید تقی زاده که در حال حاضر رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری می باشد، تیرماه سال گذشته به عنوان عضو غیرموظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس جایگزین شهاب‌الدین بی‌مقدارشده بود.

وی در سوابق مدیریتی خود، مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان شرقی و استان تهران  را نیز در کارنامه خود دارد.

گفتنی است مهندس محسن خادم عرب باغی، در تابستان سال ۱۳۹۲ جایگزین صادق نجفی در مدیریت منطقه آزاد ارس شده بود./ ساعت انتشار خبر  ۱۲:۰۰

خبر تکمیلی :

این گزارش به نقل از برخی عوامل منطقه حاکی است، هرچند امروز صبح قرار بود مراسم تودیع و معارفه عرب باغی و تقی زاده برگزار شود لیکن این مراسم لغو شده و تلاش هایی برای تغییر تصمیم ترکان در حال انجام است.

تغییرات پی در پی مدیریت منطقه آزاد ارس در حالی است که طی ۵ سال گذشته این سازمان شاهد ۵ مدیرعامل مختلف بوده و به علت بی ثباتی حاکم بر مدیریت آن، این مجموعه بسیار مهم و استراتژیک از رسیدن به اهداف اصلی و بلند مدت خود بازمانده و موجبات هدر رفتن فرصت های فراوان فراروی این مجموعه شده است.

گفتنی است این رویه نه تنها موجب اعتراض کارشناسان امر می باشد بلکه حتی نارضایتی ساکنین بومی این منطقه را به علت عدم بهره مندی مناسب از ثمرات بالقوه این منطقه از جمله ظرفیت اشتغال زایی و ارتقاء سطح عمومی رفاه مردم، به خاطر سردرگمی و بی ثباتی مدیریتی را سبب شده است.

گزارش تکمیلی اعتدال پرس حاکی است، برخی مسئولان مربوطه در این سازمان علی رغم ادعای بی اطلاعی از این تغییر لیکن حاضر به تکذیب خبر نشدند./ ساعت انتشار خبر  ۱۸:۳۵

منتظر اخبار تکمیلی اعتدال پرس در باره علت این تغییر و حواشی آن باشید.

انتهای خبر