آخرین اخبار تکمیلی روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در استان

ثبت نام دو کاندیدا در اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان در آذربایجان شرقی+خبرتکمیلی:ثبت نام سومین کاندیدا در روز دوم

حجت الاسلام پور محمدی' امام جمعه شهرستان مراغه که پیش از این نیز سابقه حضور در مجلس خبرگان رهبری را دارد، صبح امروز به عنوان اولین کاندیدا در استان، نسبت به نام نویسی در این انتخابات اقدام کرد.

image_pdfimage_print

نخستین داوطلب انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی با حضور در فرمانداری شهرستان تبریز نام نویسی کرد.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (پنج‌شنبه) همزمان با سراسر کشور در فرمانداری تبریز به عنوان مرکز حوزه انتخابیه استان آذربایجان شرقی آغاز شد.

دو امام جمعه استان جزو اولین ثبت نام کنندگان در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان

حجت الاسلام محمدتقی پور محمدی’ امام جمعه شهرستان مراغه که پیش از این نیز سابقه حضور در مجلس خبرگان رهبری را دارد، صبح امروز به عنوان اولین کاندیدا در استان، نسبت به نام نویسی در این انتخابات اقدام کرد.

‘حجت الاسلام جواد حاجی زاده’ امام جمعه شهرستان اهر نیز حوالی ساعت ۱۰ امروز با مراجعه به فرمانداری شهرستان تبریز در این انتخابات ثبت نام کرد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در نخستین ساعات ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در فرمانداری تبریز حضور یافت و از روند ثبت‌نام بازدید کرد.فرماندار تبریز در این بازدید در خصوص روند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری توضیحات لازم را ارایه کرد.

جبارزاده: افراد موثر به صحنه بیایند/ هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد

استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی کامل ستادهای انتخابات شهرستان‌های استان برای ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد.

دکتر اسماعیل جبارزاده صبح امروز (پنج‌شنبه) در نخستین ساعات ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری تبریز در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز روند اجرایی انتخابات، گفت: خوشبختانه هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات در تمام شهرستان‌های استان در فضایی صمیمی و توام با وحدت و همدلی تشکیل شده و آمادگی کامل برای اجرای مراحل مختلف انتخابات وجود دارد.

وی با بیان این که ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از امروز به مدت یک هفته در فرمانداری تبریز انجام می‌شود، افزود: از روز شنبه ۲۸ آذر نیز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمام فرمانداری‌های استان آغاز خواهد شد.

دکتر جبارزاده خاطرنشان کرد: روند اجرایی انتخابات هفتم اسفند در فضایی صمیمی و برادرانه آغاز شده و امیدواریم همین روند تا پایان انتخابات ادامه داشته باشد و شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که هدف ما حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است، افزود: ساز و کار لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده و در کنار این باید مقدمات حضور حداکثری مردم نیز آماده شود.

وی از همه افراد موثر دعوت کرد با ثبت‌نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بر شور و نشاط انتخاباتی بیفزایند.

دکتر جبارزاده همچنین گفت: مصمم هستیم انتخاباتی بر اساس قانون برگزار کنیم و مردم مطئن باشند که انتخابات سالم برگزار خواهد شد.

وی افزود: تمام کسانی که قانونا حق رای دارند از این حق خود برای تعیین سرنوشت کشور استفاده کرده و ضمنا مهر تاییدی بر نظام اسلامی در برابر زیاده‌خواهان بزنند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه اهمیت بسیار بالای هر دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را خاطرنشان کرد و با اشاره به شرایط جدید کشور گفت: قطعا در شرایط جدید، فضای کار ارزشمندی برای مجلس شورای اسلامی گشوده خواهد شد و هرچه نمایندگان مجلس آشنا به مسایل روز و دارای تفکر توسعه‌گر باشند بیشتر خواهند توانست در تحقق اهداف توسعه کشور دولت را همراهی کنند.

خبرتکمیلی/ روز دوم

ثبت نام سومین کاندیدای مجلس خبرگان حوزه آذربایجان شرقی در دومین روز

در دومین روز از ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد فیض سرابی بعنوان سومین کاندیدای مجلس خبرگان حوزه آذربایجان شرقی در تهران ثبت نام کرد.

عضویت در هیئت نظارت بر احکام صادره دادگاههای انقلاب در سال ۱۳۵۹، ریاست شعبه ۲۷ دیوان عالی کشور، حضور در مجلس خبرگان رهبری در دوره سوم، عضویت در هیئت نظارت بر اجرای فرمان امام(ره) در استان از جمله فعالیتهای اجرایی و اجتماعی وی است.

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا روز چهارشنبه ۲ دی ادامه خواهد داشت و داوطلبان حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی می‌توانند با مراجعه به فرمانداری تبریز یا ستاد انتخابات کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان هنگام ثبت‌نام باید اصل شناسنامه عکس‌دار، چهارنسخه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و دوازده قطعه عکس ۴×۶ و پرسشنامه اعلام داوطلبی را ارایه کنند.

گفتنی است؛ انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

انتهای خبر