شهر برهنگان در فرانسه؛ نمادی از زوال فرهنگی اروپا + تصاویر

فرانسه به عنوان مهد فرهنگ اروپا شناخته می‌شود؛ اما بهره‌برداری از صنعت گردشگری عریان از این کشور چهره‌ای فاقد فرهنگ و تمدن ساخته است.
به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از خبرگزاری نیوزلند؛ شهر ساحلی “کَپ دَگد” فرانسه در مجاورت آبهای مدیترانه قرار دارد و با بهره‌مندی از صنعت گردشگری عریان، در تلاش برای افزایش درآمدهای محلی است. این شهر ساحلی فرانسه به “شهر عریان” معروف است و در گرمترین فصول سال ۴۰ هزار گردشگر وارد آن می‌شوند.
به دلیل مستهجن بودن تصاویر، باشگاه خبرنگاران از انتشار کامل آن معذور است
شهر برهنگان در فرانسه؛ نمادی از زوال فرهنگی اروپا+ تصاویر
پس از رونق گرفتن کسب و کار برهنگی در “کَپ دَگد” نام آن به “دهکده طبیعت‌گرایان” تغییر نام داد. این نخستین شهر جهان است که در تمام اماکن دولتی آن نیز کارمندان کاملا برهنه بر سر کار خود حاضر می‌شوند. بانک‌ها، اداره پست، آرایشگاه و سوپرمارکت‌ها با کارکنانی کاملا برهنه اداره می‌شوند.
گردشگران برای ورود به این شهر کوچک باید ۸ یورو “مالیات برهنگی” پرداخت کنند. گردشگران در ورودی این شهر لباس‌های خود را تحویل می‌دهند و در مدت اقامت روزانه خود اجازه استفاده از هیچ پوششی را ندارند. قوانین محلی به گردشگران اجازه می‌دهند در طول شب که دمای هوا کاهش می‌یابد لباسی برای گرم کردن خود به تن کنند.
شهر برهنگان در فرانسه؛ نمادی از زوال فرهنگی اروپا+ تصاویر
استقبال از شهر عریان در میان اروپایی‌ها بسیار وسیع بوده است و در فصول گرم سال گردشگرانی از هلند تا آلمان نیز از آن دیدن می‌کنند. باوجود اینکه شهر کاملا عریان است؛ قوانینی وجود دارد که ارتکاب کنندگان به اعمال خلاف عفت عمومی را به پرداخت ۱۵ هزار یورو جریمه و حتی زندان محکوم می‌کند.
شهر برهنگان در فرانسه؛ نمادی از زوال فرهنگی اروپا+ تصاویر
وجود چنین شهر ساحلی در فرانسه انتقادات زیادی را علیه دولت این کشور به راه انداخته است؛ اما درآمدهای حاصل از آن به اندازه‌ای وسوسه‌برانگیز است که هیچ مقام مسئولی به ممنوعیت برهنگی در آن، فکر هم نمی‌کند.
شهر برهنگان در فرانسه؛ نمادی از زوال فرهنگی اروپا+ تصاویر