توضیحات استاندار آذربایجان شرقی درخصوص پروسه تغییر فرمانداران در استان

استاندار آذربایجان شرقی کار و تلاش را در سال اقتصاد مقاومتی مهمتر از سایر موضوعات دانست و گفت: شخص مهم نیست، فقط کاری که باید صورت گیرد مهم است و باید با جدیت به بهبود شرایط موجود استان اقدام کنیم.

image_pdfimage_print

تغییراتی در سطح فرمانداران آذربایجان شرقی نمی‌دهیم/تغییرات بنا به ضرورت اجرایی می‌شود

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، جبارزاده در پاسخ به سوال در مورد تغییرات فرمانداران، این تغییرات را لازمه فعالیت بهتر و رو به رشد عنوان کرد و اظهار داشت: بیشتر این فرمانداران جابه‌جا شدند تا از خدمات آنها در شهرهای دیگر و مرکز استان نیز استفاده کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تا انتخابات ریاست جمهوری تغییراتی در سطح فرمانداران نخواهیم داشت، ادامه داد: به جز تغییرات ضروری و اورژانسی، تغییر دیگری نخواهیم داشت.

جبارزاده با تاکید بر اینکه از کل فرمانداران و بخشداران استان رضایت کامل داریم، تصریح کرد: جابه‌جایی صورت گرفته به صورتی بود که از خدمات آنها در سراسر استان بهره‌مند شویم که انتصاب فرمانداران سابق به مدیرکلی امور روستایی، بازرسی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز از جمله آنها بود.

وی کار و تلاش را در سال اقتصاد مقاومتی مهمتر از سایر موضوعات دانست و گفت: شخص مهم نیست، فقط کاری که باید صورت گیرد مهم است و باید با جدیت به بهبود شرایط موجود استان اقدام کنیم.

اسماعیل جبارزاده در بخش دیگری از اظهرات خود با اشاره به اینکه بیش از ۳ هزار واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات جهت تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش خود، در سامانه «بهین یاب» ثبت نام کرده‌اند، اظهار داشت: تاکنون ۲۵۶ واحد تولیدی به سیستم بانکی معرفی شدند که تا دو هفته آینده مابقی واحدهای متقاضی پس از بررسی، باید تعیین تکلیف شوند.

وی با بیان اینکه باید تا پایان شهریور تسهیلات تصویب شده در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد، افزود: آذربایجان شرقی سهمیه ۷۰۰ میلیاردی از ۱۶ هزار میلیارد تسهیلات خروج از رکود را دارد که باید با پرداخت به موقع، نتایج ملموس آن را با تامین سرمایه در گردش تا پایان سال مشاهده کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در پاسخ به سوالی مبنی بر نتایج احیای دریاچه ارومیه، با بیان اینکه ستاد احیای دریاچه ارومیه یک ستاد کشوری و با ریاست فردی منتخب از سوی رئیس جمهور است، گفت: در سال ۹۴ آذربایجان شرقی ۱۰۰ درصد مأموریت‌های محوله این ستاد را عملیاتی کرده است و در سال ۹۵ نیز مأموریت‌هایی از جمله تغییر الگوی کشت، تغییر روش آبیاری، تثبیت نمک‌های روان و… محول شده که باید با تلاش شبانه‌روزی به نتیجه برسانیم.

جبارزاده با بیان اینکه باید شکرگزار خداوند باشیم که با بارش‌های مطلوب نسبت به سال‌های گذشته و هدایت آنها به سمت دریاچه بر اثر فعالیت‌های ستاد احیا، از نگرانی‌های سالهای گذشته کاسته شد، ابراز داشت: دانشمندان در مورد احیای دریاچه تردید داشتند ولی دیگر از این مرحله گذار کردیم و به بهتر شدن اوضاع نسبت به شرایط فعلی فکر می‌کنیم.

منبع :تسنیم

انتهای خبر