خانه تکانی های مکرر نجفی پایانی ندارد

تغییرات مدیریتی جدید در شهرداری تبریز/ سه انتصاب جدید در بلدیه تبریز

نجفی که نشان داده همیشه دست به حکم بوده و علاقه زیادی به جابجایی مکرر مدیران دارد، امروز هم طی احکام جداگانه ۳ تغییر مدیریتی جدید در این مجموعه انجام داد.

image_pdfimage_print

Image title

شهردار تبریز که نشان داده همیشه دست به حکم بوده و علاقه زیادی به جابجایی های مدیریتی پی در پی دارد، با صدرو احکام جداگانه ای معاون حمل‌و‌نقل‌و‌ترافیک شهردار تبریز، مدیرعامل شرکت بهره‌بردار مترو و شهردار منطقه ۱ تبریز را منصوب کرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، دکتر صادق نجفی با صدور حکمی، یعقوب وحیدکیا را که پیش از این به عنوان معاون حمل‌و‌نقل‌و‌ترافیک شهردار تبریز  مشغول فعالیت بود، به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره‌بردار مترو  تبریز منصوب کرد.

قبل از این، داود بهرا مدیریت شرکت بهره‌بردار مترو را بر غهده داشت.

شهردار تبریز همچنین در حکم دیگری، مهدی یوسفی شهردار منطقه ۱ تبریز را به عنوان معاون حمل‌و‌نقل‌و‌ترافیک شهردار تبریز منصوب کرد.

در حکم دیگری نیز از سوی دکتر نجفی، محمدعلی مولاخواه به عنوان شهردار منطقه ۱ منصوب شده است.

مولاخواه قبل از این، شهردار منطقه ۷ تبریز بود.

شهردار تبریز در احکام صادره، جابجایی مسئولیت‌های اجرایی را فرصت مغتنم انتقال تجارب تخصصی عنوان کرده و آورده است: تکریم ارباب رجوع، مدیریت منسجم هزینه‌های عمرانی و اجرایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های جوان و باانگیزه، راهگشای مسیر توسعه و آبادانی است که باید با اتکا به مفاهیم دینی و اعتقادی، منسجم‌تر از گذشته استمرار داشته باشد.

* گفتنی است انتصابات متعدد و جابجایی های پی در پی نجفی در بدنه شهرداری، امروزه سوژه محافل مختلف شده است. برای مثال، مولاخواه که یکسال پیش به سمت شهردار منطقه ۱۲ تبریز منصوب شده بود تنها بعد از چند ماه به عنوان شهردار منطقه ۷ و امروز نیز به سمت شهردار منطقه ۱ تبریز تغییر پست داده شد و جابجایی مکرر وی در سه منطقه مختلف شهرداری در کمتر از یکسال، نکته قابل توجه می باشد!

همچنین یوسفی در حالی امروز به عنوان معاون حمل‌و‌نقل‌و‌ترافیک شهرداری منصوب شد که کمتر از یکسال از انتصاب وی در سمت شهردار منطقه ۱ تبریز می گذشت. ضمن اینکه بیش از یکسال از انتصاب مدیرعامل قبلی شرکت شرکت بهره‌بردار مترو(مهندس بهرا) نمی گذشت!

این در حالی است که موارد مشابه زیاد دیگری هم از جابجایی های متعدد و زنجیره ای مدیران شهرداری در پست های مختلف طی یکی دو سال اخیر اتفاق افتاده است که برای افکار عمومی عجیب و توام با حرف و حدیثهایی از پشت پرده این وقایع می باشد.

 

 

انتهای خبر