از گم شدن کفش سید تا عصبانیت کواچ!

آخرین جلسه تمرین تیم ملی والیبال در آستانه اعزام به مسابقه‌های جهانی لهستان، صبح امروز برگزار شد که با حاشیه‌های زیادی همراه بود. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام قبلی فدراسیون والیبال قرار بود تمرین تیم ملی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز (یکشنبه) در محل فدراسیون والیبال برگزار شود اما […]

image_pdfimage_print

آخرین جلسه تمرین تیم ملی والیبال در آستانه اعزام به مسابقه‌های جهانی لهستان، صبح امروز برگزار شد که با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام قبلی فدراسیون والیبال قرار بود تمرین تیم ملی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز (یکشنبه) در محل فدراسیون والیبال برگزار شود اما این تمرین با تعلل ملی‌پوشان و کادر فنی حدود ۳۰ دقیقه با تاخیر آغاز شد.

ابتدا والیبالیست‌ها حدود ۴۵ دقیقه به کار بدنسازی با دستگاه پرداختند. سپس گرم کردن و کار با توپ را در دستور قرار دادند. از آنجایی که تمرین عصر تعطیل شده بود کار صبح ملی‌پوشان والیبال با فشردگی مضاعفی دنبال می‌شد. پس از اینکه بازیکنان تمرین آشنایی با توپ را به پایان بردند کواچ آن‌ها را به دو گروه تقسیم کرد و به صورت تک ضرب از آن‌ها خواست تا کار خود را دنبال کنند. ملی‌پوشان به دو گروه در صف‌های پشت سر هم قرار گرفتند و به تمرین دریافت مشغول شدند. همچنین تمرین سرویس – دریافت هم بخش دیگری از برنامه‌های تیم ملی را تشکیل داد.

در پایان کواچ بازیکنان را به دو تیم تقسیم کرد و از آن‌ها خواست برابر یکدیگر بازی کنند.

تمرین تیم ملی امروز حاشیه‌هایی را به همراه داشت. خستگی سفر همچنان در چهره بازیکنان مشهود بود تا جایی که بسیاری از آن‌ها در حالی کار را دنبال می‌کردند که زیر لب غر غر می‌کردند حتی برخی از بازیکنان به بهانه صحبت با خبرنگاران، از حضور در تمرین سر باز می‌زدند.

حمزه زرینی مصدوم همچنان در کنار تیم ملی کارش را دنبال می‌کرد اما خبری از علیرضا نادی نبود. نادی پس از اینکه نامش را در فهرست ۱۴ نفره اعزامی به مسابقه‌های جهانی ندید در تمرین امروز شرکت نکرد. تعداد زیادی خبرنگار، عکاس و نماینده رسانه‌های گروهی از نزدیک تمرین تیم ملی را پوشش می‌دادند. این تمرین تا ساعت ۱۴ ادامه داشت.

در حین برنامه کاری ملی‌پوشان نمایندگان پوشاک کمیته ملی المپیک آمده بودند تا کت و شلوارها را اندازه والیبالیست‌ها کنند زیرا تیم ملی بلافاصله بعد از بازی‌های جام جهانی باید به مسابقه‌های آسیایی برود. به همین دلیل در حین تمرین هر از چند گاهی یکی از ملی‌پوشان زمین را ترک می‌کرد به اتاق پزشک تیم می‌رفت تا لباس‌ها را اندازه کند.

اما یکی از حاشیه‌های جالب تمرین امروز گم شدن کفش سید محمد موسوی عراقی بود. در حالی که همه ملی‌پوشان خود را برای تمرین آماده می‌کردند موسوی متوجه شد که کفش‌هایش در سالن نیست. گویا در جلسه قبل تمرینی کفش‌هایش را جا گذاشته بود اما صبح امروز نتوانسته بود آن را پیدا کند. سرانجام پس از حدود ۴۵ دقیقه رفت و آمد، محمد موسوی با یک جفت کفش دیگر به زمین آمد و تمرین‌هایش را در کنار سایر بازیکنان دنبال کرد. برخی از بازیکنان تیم ملی و بعضا چهره‌های شاخص که قبلا نیز به اردوی تیم در آمریکا معترض بودند، بعد از جلسه تمرین امروز با کادر فنی و رییس فدراسیون جلسه داشتند تا در صورت امکان آن‌ها را از حضور در مسابقه‌های جهانی معاف کند.

در پایان این تمرین کواچ از این که بازیکنان دل به تمرین نمی‌دادند و اظهار خستگی می‌کردند، عصبانی بود و تاکید داشت که بازیکنان باید از لحاظ ذهنی آماده مسابقات جهانی باشند.

انتهای خبر