ابوترابی نامزدی خود در انتخابات آتی را رد نکرد

نایب رئیس مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال کاندیداتوری خود از سوی جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: انشاءالله ببینیم چه می‌شود.  به گزارش فارس، نایب رئیس مجلس نهم در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله موسوی‌لاری که ظهر امروز شنبه در مسجد نور تهران در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران درباره […]

image_pdfimage_print

نایب رئیس مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال کاندیداتوری خود از سوی جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: انشاءالله ببینیم چه می‌شود.

 به گزارش فارس، نایب رئیس مجلس نهم در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله موسوی‌لاری که ظهر امروز شنبه در مسجد نور تهران در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران درباره اشکالات شورای نگهبان به بودجه سه دوازدهم، گفت: ما مبنا را هزینه‌های سال 91 قرار دادیم در حالی که در این سال انتخاباتی نداشته‌ایم از این رو شورای نگهبان به این موضوع اشکال گرفته که بودجه انتخابات در نظر گرفته نشده است.
ابوترابی‌فرد تاکید کرد: مناسب بود بودجه را بانگاه واقع‌بینانه به منابع درآمدی و عنایت به کاهش هزینه‌های جاری و همچنین نگاه به افزایش ذخایر ارزی تنظیم می‌شد و بودجه 91 به عنوان پایه و متناسب با تورم و هزینه‌های افزوده شده 10 تا 20 درصد به بودجه 92 می‌افزودند.
نایب رئیس مجلس گفت: بودجه 91، صدهزار میلیارد بود که اگر با 10 تا 20 درصد افزایش ارائه می‌شد به سمت انضباط مالی می‌رفتیم به هرحال امیدواریم دوستان در مجلس با دقت بحث بودجه را در مجلس بررسی کنند.
همچنین ابوترابی‌فرد در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال کاندیداتوری خود از سوی جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: انشاءالله ببینیم چه می‌شود.
انتهای خبر