توصیه های روحانی به رئیس جدید صداوسیما در جلسه دولت

حسن روحانی در جلسه هیأت دولت با تبریک انتصاب سرافراز به عنوان رییس سازمان صدا و سیما تاکید کرد: برای ارتقای این سرمایه نقش سازمان صدا و سیما بسیار تاثیرگذار است. به گزارش اعتدال پرس، جلسه هیات وزیران عصر امروز یکشنبه به ریاست روحانی برگزار شد و اعضای دولت به بحث و تبادل نظر پیرامون […]

image_pdfimage_print

حسن روحانی در جلسه هیأت دولت با تبریک انتصاب سرافراز به عنوان رییس سازمان صدا و سیما تاکید کرد: برای ارتقای این سرمایه نقش سازمان صدا و سیما بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش اعتدال پرس، جلسه هیات وزیران عصر امروز یکشنبه به ریاست روحانی برگزار شد و اعضای دولت به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل روز کشور پرداختند.

در ابتدای جلسه روحانی با تبریک انتصاب سرافراز به عنوان رییس سازمان صدا و سیما رسالت این رسانه را تبلیغ و تبیین فرهنگ اسلام و انقلاب، ایجاد ارتباط نزدیک بین بخش‌های مردم و اقوام، رابطه نزدیک‌تر مردم با دولت و ارتقای سرمایه اجتماعی که در انتخابات ۲۴ خرداد با حضور و مشارکت موثر مردم ایجاد شد، دانست و تاکید کرد: برای ارتقای این سرمایه نقش سازمان صدا و سیما بسیار تاثیرگذار است.

رییس جمهوری اجرای خواست و مطالبات مردم و اجرای قوانین را نیازمند همکاری رسانه ملی و دولت دانست و دلیل اهمیت آن سازمان را انتصاب رییس رسانه ملی توسط رهبری معظم انقلاب و تحت نظارت سه قوه بودن صدا و سیما ذکر کرد.

روحانی افزود: صدا و سیما باید آزادی بیان و افکار را تضمین کند و بنابر این یک رسانه فراجناحی و فرا اقوامی و در یک کلمه رسانه ملی و متعلق به عموم ملت ایران است که باید از منافع و عزت همه ملت دفاع کند.

رییس جمهوری ادامه داد: سرافراز یکی از فرزندان انقلاب و از خانواده معزز شهدا و برخوردار از تخصص و تجربه طولانی در صدا و سیما است و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان امیدواریم که صدا و سیما به نقطه‌ای برسد که به فرموده امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) دانشگاه عمومی باشد.

روحانی همچنین از خدمات ضرغامی و همکارانشان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر