انتقاد صریح رسول خطیبی:استاندار به مربیان غیر بومی بها می دهد/ جشن صعود را در تبریز برگزار خواهیم کرد

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: ما در تبریز ظرفیت های زیادی داریم و به نظر من باید از یکدیگر حمایت کنیم و فوتبال آذربایجان باید قطب فوتبال آسیا باشد.       به گزارش نصرنیوز، تیم گسترش فولاد تبریز امسال با سرمربی گری رسول خطیبی توانست نتایج خوبی در دسته اول بگیرد و تقریبا […]

image_pdfimage_print

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: ما در تبریز ظرفیت های زیادی داریم و به نظر من باید از یکدیگر حمایت کنیم و فوتبال آذربایجان باید قطب فوتبال آسیا باشد.

 

 

 

به گزارش نصرنیوز، تیم گسترش فولاد تبریز امسال با سرمربی گری رسول خطیبی توانست نتایج خوبی در دسته اول بگیرد و تقریبا صعود خود را به لیگ برتر قطعی کند. خطیبی سال گذشته هم با ماشین سازی تا پای صعود پیش رفت ولی در آخرین گام موفق نشد. وی از بازیکنان بومی در ترکیب تیم خود استفاده می کند.  رسول خطیبی در این خصوص حرفهای جالبی زد که در ادامه می خوانید.

خب صحبت هایمان را اینگونه شروع کنیم. چی شد که رسول خطیبی پس از بازیگری خوب در سرمربی گری تا این حد موفق ظاهر شد؟

من همیشه به بازیکنان و کادرفنی گفته ام که رسول خطیبی به تنهایی نمی توانست تیم را لیگ برتری کند و با برنامه پیش رفتیم و موفق بودیم. ما کسانی را که حمایتمان کردند فراموش نمی کنیم. صعود به لیگ برتر را در مشهد قطعی می کنیم و جشن صعود را در تبریز در مقابل دیدگان هواداران برگزار خواهیم کرد.

سال گذشته اتفاقاتی رخ داد که باعث شد برای تیم شما مشکلاتی ایجاد شود. در این خصوص بیشتر توضیح می دهید؟

سال گذشته برخی شیطنت ها در مورد من صورت گرفت و برخی انتقادهای مخربی انجام دادند ولی امسال تمامی انتقادها سازنده بود و تیم نتیجه مورد نظر را گرفت و به لیگ برتر آمد.

حضور بازیکنان بومی در تیم را چگونه می بینید؟

ما به زحمت توانستیم بازیکنان بومی را گرد هم جمع کنیم و آنها هم جواب اعتماد ما را دادند. من خودم دوست دارم فقط در شهر خودم مربیگری کنم و از بازیکنان بومی استفاده کنم چون آنها تعصب زیادی به تیم خود دارند. ما در تبریز ظرفیت های زیادی داریم و به نظر من باید از یکدیگر حمایت کنیم و فوتبال آذربایجان باید قطب فوتبال آسیا باشد.

ما به زحمت توانستیم بازیکنان بومی را گرد هم جمع کنیم و آنها هم جواب اعتماد ما را دادند

 

در لیگ برتر هم از این بازیکنان بومی استفاده خواهید کرد؟

ما با هیات مدیره جلسه ای داشتیم و مسائلی را مطرح کردیم و آنها از من برنامه خواستند و همین سوال را از من پرسیدند. من در نظر دارم در لیگ برتر هم بومی گرایی کنم و در کنار این بازیکنان چند بازیکن لیگ برتری را هم به تیم اضافه کنیم و به طور حتم برای کسب رتبه تک رقمی در لیگ برتر تلاش خواهیم کرد.

در روزهای اخیر مطرح شد که تبریز ظرفیت داشتن 3 تیم در لیگ برتر را ندارد. نظر رسول خطیبی در این خصوص چیست؟

به نظر من آذربایجان ظرفیت داشتن 4 تیم لیگ برتری را دارد. مگر فوتبال ما از اصفهان، تهران، اهواز چه کم دارد که آنها حرفهای زیادی برای گفتن دارند ولی ما ظرفیت آن را نداشته باشیم؟ الان تراکتور حرف اول را در فوتبال ایران می زند و باشگاه های شهرداری و گسترش فولاد هم امکانات خوبی دارند و هر کسی بگوید آذربایجان ظرفیت داشتن 3 تیم را ندارد از ما جداست.

آیا در لیگ برتر هم به عنوان بازیکن – مربی فعالیت خواهید کرد و برای کسب مدارک مربیگری چه اقداماتی انجام دادید؟

من فقط در مقابل تیمهای خاصی به میدان خواهم رفت ولی مطمئن باشید که در مقابل نمایندگان تبریز بازی نمی کنم. در مورد مدرک مربیگری هم اردیبهشت ماه برای مدرک B  اقدام خواهم کرد و پس از آن برای دوره مربیگری A از آلمان دعوت نامه دارم و به این کشور خواهم رفت.

استاندار به مربیان غیر بومی بها می دهد و آنها هر موقع بخواهند در دفتر استاندار حاضر می شوند و حرف دلشان را می گویند

 

مثل اینکه از اینکه به مربیان غیر بومی بیشتر حمایت می شود گلایه مند هستید. در این مورد صحبت می کنید؟

ببینید استاندار به مربیان غیر بومی بها می دهد و آنها هر موقع بخواهند در دفتر استاندار حاضر می شوند و حرف دلشان را می گویند. علاوه بر آن استاندار به دلیل حضور مردم در دیدارهای تراکتور حاضر می شود ولی شاید الان نمی داند که مربی گسترش فولاد کیست و خود تیم در چه شرایطی است.

 من غیر از خدا از کسی ترسی ندارم و حرفم را می زنم محمودی مدیرکل تربیت بدنی گفته که تاکنون ما را دعوت نکرده اند تا به ورزشگاه بیاییم. باید برای مدیرکل تربیت بدنی نامه بدهیم تا به ورزشگاه بیاید؟!

انتهای خبر