شیری آذر مطرح کرد: نقش «خشکانندگان دریاچه‌ارومیه» در «ستاد احیا»/ انتقاد از مخالفان ایجاد فرهنگستان زبان ترکی

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به تلاش‌های کم رمق برای احیا دریاچه ارومیه گفت: امروز افرادی که خودشان در خشک کردن دریاچه نقش داشته‌اند در ستاد احیا حضور دارند و به نظر می‌رسد وضعیت دریاچه ارومیه با چنین متولیانی به هیج جایی نرسد.  به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس ، حبیب شیری‌آذر […]

image_pdfimage_print

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به تلاش‌های کم رمق برای احیا دریاچه ارومیه گفت: امروز افرادی که خودشان در خشک کردن دریاچه نقش داشته‌اند در ستاد احیا حضور دارند و به نظر می‌رسد وضعیت دریاچه ارومیه با چنین متولیانی به هیج جایی نرسد.

 به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس ، حبیب شیری‌آذر ظهر امروز در صحن علنی شورای شهر تبریز با انتقاد از مخالفت‌های اخیر برای ایجاد فرهنگستان زبان ترکی اظهار داشت: به نظر می‌آید شبه متولیان فرهنگی که با ایجاد این فرهنگستان مخالفت می‌کنند معتقد به سیاست‌های غلط و فرهنگ ستیزانه دوران رضاخان هستند.

عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر گفته مقام معظم رهبری که آذربایجان قلب تپنده انقلاب اسلامی است، گفت: افرادی که می‌گویند نگرانیم باید بدانند جای هیچ نگرانی وجود ندارد و نگران چنین مسائلی نباشند.

شیری‌آذر در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به تلاش‌های کم‌رمق برای احیا دریاچه ارومیه گفت: از هیئت رئیسه می‌خواهم ستاد احیا را به شورای شهر دعوت کنند تا در جریان اقداماتشان قرار بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه موضوع دریاچه ارومیه یک مبحث ملی است، گفت: امروز افرادی که خودشان در خشک کردن دریاچه نقش داشته‌اند در ستاد احیا حضور دارند و به نظر می‌رسد وضعیت دریاچه ارومیه با چنین متولیانی به هیچ جایی نرسد.

شیری‌آذر افزود: این افراد در ۱۰ سال گذشته و در زمانی که برای یک مبحث زیست محیطی پرونده تشکیل می‌شد و ریالی اعتبار وجود نداشت هیچ واکنشی از خودشان نشان ندادند و هیچ صدایی از آنها بلند نشده بود.

انتهای خبر