انتصاب جدید در صدا و سیما/ آخوندی هم رفت

رئیس سازمان صداوسیما دکتر پیمان جبلی را به عنوان معاون سیاسی سازمان صداوسیما منصوب کرد. به گزار ش اعتدال پرس، محمد سرافراز پس از تغییر معاون سیما، صدا و بخش های دیگر، یکی از مهم ترین معاونان سازمان صداوسیما را تغییر داد. بنا بر این گزارش، سرافراز در تحول جدید «دکتر پیمان جبلی» را به […]

image_pdfimage_print

رئیس سازمان صداوسیما دکتر پیمان جبلی را به عنوان معاون سیاسی سازمان صداوسیما منصوب کرد.

به گزار ش اعتدال پرس، محمد سرافراز پس از تغییر معاون سیما، صدا و بخش های دیگر، یکی از مهم ترین معاونان سازمان صداوسیما را تغییر داد.

بنا بر این گزارش، سرافراز در تحول جدید «دکتر پیمان جبلی» را به عنوان معاون سیاسی سازمان صداوسیما منصوب کرد. پیش از این «مجید آخوندی» نزدیک به یک دهه سکاندار این معاونت کلیدی سازمان بوده است.

این انتخاب اخیر محمد سرافراز هم از حوزه برون مرزی سازمان صدا و سیما بوده است. جبلی، فارغ التحصیل دکترای فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) و سفیر سابق ایران در تونس بوده است. وی همچنین از مهرماه سال ۷۸ تا پایان سال ۸۸ مدیریت رسانه ای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در زمان سعید جلیلی و قبل از آن نیز مدیریت اخبار شبکه العالم و دفتر بیروت این شبکه را برعهده داشته است. از دیگر سوابق حرفه ای جبلی، اینکه او در سال ۷۹ موسس بخش گفتگوی خبری شبکه دوم سیما بوده که پس از مدت کوتاهی به یکی از پربیننده ترین برنامه های سیما تبدیل شد.

پیش بینی می شود با انتصاب جبلی، شاهد تغییر  و تحول در بخش های خبری و سیاسی صدا وسیما باشیم.

انتهای خبر