دبیرکل تبریزی، در یک قدمی ریاست جمعیت هلال احمر کشور/ معرفی ۲ گزینه نهایی به رئیس‌جمهور

بعد از گذشت یک ساعت و نیم از جلسه اعضای شورای عالی اقدام به رأی گیری کردند که سید احمد موسوی و سید امیرمحسن ضیایی از سوی شورا به رئیس جمهور برای کسب پست ریاست جمعیت هلال احمر معرفی شدند.  به گزارش اعتدال پرس ؛ با تغییر پست محمد فرهادی در دولت و انتقال وی […]

image_pdfimage_print

بعد از گذشت یک ساعت و نیم از جلسه اعضای شورای عالی اقدام به رأی گیری کردند که سید احمد موسوی و سید امیرمحسن ضیایی از سوی شورا به رئیس جمهور برای کسب پست ریاست جمعیت هلال احمر معرفی شدند.

 به گزارش اعتدال پرس ؛ با تغییر پست محمد فرهادی در دولت و انتقال وی از هلال اهمر به وزارت علوم،اکنون رییس جمهور به دنبال فردی برای انتصاب به سمت ریاست هلال اهمر می باشد.

در همین خصوص امروز فارس خبر از جلسه ی شورای عالی جمعیت هلال اهمر داد که در پایان آن جلسه ، سید احمد موسوی و امیر حسین ضیایی به حسن روحانی معرفی شدند تا رییس جمهور یکی از این دو را به این سمت منصوب نماید.

جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر ساعت ۶ صبح سه شنبه در ساختمان صلح هلال احمر برگزار شد و در نهایت با رأی اعضای این شورا احمد موسوی با ۹ رأی و امیر محسن ضیایی با ۸ رأی  برای تصدی  پست ریاست جمعیت هلال احمر به رئیس جمهوری معرفی شدند.

در این جلسه که در حضور وزرای کشور، بهداشت، خارجه و علی نوبخت به عنوان نمایندگان رئیس جمهور، تعدادی از نمایندگان مجلس، محمدرضا عارف و تعدادی از مدیران هلال احمر برگزار شد، کاندیداهای ریاست جمعیت هلال احمر به بیان برنامه های خود پرداختند.

در جریان ارائه برنامه ها محمدجواد نخعی معاون بهداشت،درمان و توانبخشی اسبق هلال احمر که به عنوان کاندیدا ثبت نام کرده بود، همانند احمد صادقی مدیر بحران تهران و اسماعیل نجار مدیریت بحران کشور از ادامه رقابت انصراف داد.

بعد از گذشت یک ساعت و نیم از جلسه اعضای شورای عالی اقدام به رأی گیری کردند که مطابق آرای کسب شده سید احمد موسوی با ۹ و سید امیرمحسن ضایی با ۸ رأی به عنوان نفرات اول و دوم انتخابی از سوی شورا به رئیس جمهور برای کسب پست ریاست جمعیت هلال احمر معرفی شدند.

در این انتخابات پیرحسین کولیوند رئیس فعلی سازمان امداد و نجات با ۶ رأی نفر سوم شد و اکرمی، آیتی و سیدابولقاسم موسوی تعداد آرایی کمتر از ۴ رأی کسب کردند.

بنابراین این رئیس جمهور است که حالا باید تصمیم خود را در مورد جمعیت هلال احمر و رئیس آن بگیرد.

سید احمد موسوی هم اکنون دبیر کل جمعیت هلال احمر است و سید امیر محسن ضیایی نیز هم اکنون معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

اعتدال پرس/ سید احمد موسوی متولد تبریز می باشد و پیش از این نیز طی خبری در اعتدال پرس از احتمال انتخاب وی به ریاست هلال احمر کشور خبر داده شده بود.

گفتنی است بدنه هلال احمر با توجه به روحیات مثبت و سوابق مدیریتی دکتر موسوی به شدت خواهان انتخاب وی به این سمت بوده و و مخالف حضور افراد خارج از مجموعه در راس این سازمان مهم و تخصصی هستند.

این خبر :

انتهای خبر