پلمپ سه واحد غذاخوری درآذربایجان شرقی به علت سرو مشروبات الکلی

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی  آذربایجان شرقی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی در سطح صنف غذاخوری، رستوران و سفره خانه های سنتی سطح شهر تبریز خبر داد.  به گزارش اعتدال پرس، مرتضی قربانی در تشریح این خبر اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی در سطح واحدهای صنفی غذاخوری، […]

image_pdfimage_print

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی  آذربایجان شرقی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی در سطح صنف غذاخوری، رستوران و سفره خانه های سنتی سطح شهر تبریز خبر داد.

 به گزارش اعتدال پرس، مرتضی قربانی در تشریح این خبر اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی در سطح واحدهای صنفی غذاخوری، کافی شاپ، رستوران و سفره خانه های سنتی در آذر ماه سالجاری به مرحله اجرا گذارده شد.

وی گفت: در این راستا بالغ بر ۱۲۰ واحد صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به صورت محسوس و نامحسوس مورد بازدید قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ضمن تذکر و آموزش به ۴۴ نفر از مدیران واحدهای صنفی، از ۱۷ واحد صنفی دیگر نیز به جهت عدم رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی و شئونات اسلامی تعهدات لازم اخذ شد.

وی  گفت:  تعداد سه باب واحد صنفی غذاخوری نیز به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی و عدم رعایت هنجارهای اجتماعی و کشف مشروبات الکلی  که در داخل واحد صنفی به مشتریان ویژه خود مشروبات را سرو می کرد پلمب و دو نفر از مدیران واحدها به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای خبر