بهره‌برداری از ۷ پروژه آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌شرقی در دهه فجر

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر امسال از ۷ پروژه آب و فاضلاب با هزینه‌ای بالغ بر ۸ هزار و ۲۹۰ میلیون ریال در شرکت آب و فاضلاب استان بهره‌برداری می‌شود. به گزارش اعتدال پرس، علیرضا ایمانلو در تشریح فعالیت‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال اظهار […]

image_pdfimage_print

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر امسال از ۷ پروژه آب و فاضلاب با هزینه‌ای بالغ بر ۸ هزار و ۲۹۰ میلیون ریال در شرکت آب و فاضلاب استان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش اعتدال پرس، علیرضا ایمانلو در تشریح فعالیت‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال اظهار داشت: در دهه مبارک فجر از چندین پروژه آبرسانی و فاضلاب در شهرهای استان بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: حفر و تجهیز چاه جنب پادگان هادی‌شهر، حفر و تجهیز چاه شماره ۸ در شهرستان ملکان، حفر و تجهیز چاه شماره ۶ بخشایش، حفر و تجهیز چاه شماره ۵ تیکمه‌داش در شهرستان بستان‌آباد، تعمیق چاه شماره ۶ قره‌آغاج اجرا شده که در این زمینه مجموع تولید آب به میزان ۶۴ لیتر در ثانیه افزایش خواهد یافت.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی افزود: احداث و تجهیز آزمایشگاه تصفیه‌خانه آب شهر اهر و احداث ساختمان بهره‌برداری بخش خداجو در شهرستان مراغه از جمله پروژه‌های دیگری است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای خبر