حاجی پور: خرید ماشین سازی در وقت اضافه، گل به خود است/ انتقاد شیاری و اسوتچی از مصوبه ۵ میلیاردی شور درباره تیم ماشین سازی

یک عضو شورای شهر تبریز گفت: در صورت عدم ادغام ماشین سازی و شهرداری، خرید ماشین سازی در وقت اضافه گل به خود است. به گزارش اعتدال پرس،  احتشام حاجی پور در گفتگو با خبرنگار اعتدال پرس گفت: شهرداری تبریز اساسا باید به ورزش محلات توجه ویژه ای نماید چرا که محلات از قدیم الایام مهد […]

image_pdfimage_print

یک عضو شورای شهر تبریز گفت: در صورت عدم ادغام ماشین سازی و شهرداری، خرید ماشین سازی در وقت اضافه گل به خود است.

به گزارش اعتدال پرس،  احتشام حاجی پور در گفتگو با خبرنگار اعتدال پرس گفت: شهرداری تبریز اساسا باید به ورزش محلات توجه ویژه ای نماید چرا که محلات از قدیم الایام مهد تربیت قهرمانان بوده اند و شهردار پیش از ورود به ورزش حرفه ای باید به پایه های آن بپردازد که محلات در حکم پایه های ورزش حرفه ای هستند.

رییس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به تصویب شورای شهر تبریز در زمینه انتقال مالکیت باشگاه ماشین سازی به شهرداری تبریز گفت: تیم های ماشین سازی و شهرداری باید ادغام شوند در غیر این صورت خرید این تیم در وقت اضافه، گل به خود است.

این گزارش حاکی است، علی شیاری، یکی دیگر از اعضای شورای شهر تبریز خواستار مشخص شدن سیاست شهرداری در حمایت از ورزش شد و اظهار کرد: اگر شهرداری به تیم داری علاقه مند است، پس چرا تیم فوتسال شهرداری را به صورت مجانی فروخت؟ و اگر هم شهرداری تمایلی به تیم داری ندارد، پس چرا امتیاز ماشین سازی را می خرد؟

وی افزود: تیم فوتبال ماشین سازی بیش از ۱٫۵ میلیارد تومان بدهی دارد که شهرداری بدون مجوز شورای شهر ۵۰۰ میلیون از این بدهی را پرداخت کرده است.

شیاری خواستار شد: شهرداری مشخص کند، ۷۵۰ میلیون تومان که در بودجه سالجاری برای هزینه های تیم فوتسال شهرداری مصوب شده بود، صرف چه چیزی شده است؟

محمد حسین استوچی، دیگر عضو شورای شهر تبریز گفت: سازمان ورزش شهرداری در سه سال اخیر با تخلف تیم فوتبال شهرداری، ۲۵ میلیارد تومان هدر داده است. شهرداری مشخص کند تاکنون کدام بازیکن جوان فوتبال را پرورش داده و به تیم ملی فرستاده است؟

شایان ذکر است: اهدای مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به باشگاه ماشین سازی به منظور تامین بخشی از بدهی این باشگاه مشروط بر انتقال مالکیت آن به شهرداری مطرح گردید و پس از تبادل نظر و استماع دفاعیات شهرداری، شورا با این انتقال موافقت نمود.

انتهای خبر