مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی: هواپیمایی«آتا» بیشترین تاخیر را در فرودگاه تبریز دارد

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: هواپیمایی آتا بیشترین تعداد پرواز را از فرودگاه تبریز را دارد و بر همین اساس بیشترین تاخیرها نیز مربوط به همین هواپیمایی است. به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، مصطفی صفایی با اشاره به عملکرد ۱۰ ماهه فرودگاه تبریز در افزایش مسافر و پرواز گفت: ۲۱ درصد افزایش مسافر […]

image_pdfimage_print

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: هواپیمایی آتا بیشترین تعداد پرواز را از فرودگاه تبریز را دارد و بر همین اساس بیشترین تاخیرها نیز مربوط به همین هواپیمایی است.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، مصطفی صفایی با اشاره به عملکرد ۱۰ ماهه فرودگاه تبریز در افزایش مسافر و پرواز گفت: ۲۱ درصد افزایش مسافر و ۱۳ درصد افزایش پرواز را داشته ایم و بر همین اساس جذابیت سرمایه‌گذاری را دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت تاخیر پروازها به نسبت گذشته بسیار بهتر شده است افزود:  بیشترین تاخیرها متعلق به شرکت هواپیمایی آتا است که این امر هم به علت زیاد بودن تعداد پروازها است که در مقایسه با شرکتی مانند ایران ایر تعداد پروازها تا ۶ برابر در یک روز به مقصد تهران است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: سطح خدمات بالا رفته وزمان تاخیرها کاهش داشته است به نحوی که در زمستان امسال هیچ لغو پروازی نداشته ایم.

صفایی با اشاره به  شرایط ایمنی و فنی باند جدید فرودگاه شهید مدنی تبریز گفت: این باند قابلیت فرود پهن ترین هواپیماها را دارد و زیر سازی فرودگاه نیز بیش از یک متر است و باند به صورت یکپارچه احداث شده است.

 

انتهای خبر