یک تغییر دیگر در استان/ مدیرکل جدید خدمات درمانی تأمین اجتماعی استان منصوب شد

آذربایجان شرقی این روزها آبستن تغییرات مدیریتی متعدد می باشد و در آخرین تغییر صورت گرفته، مدیرکل جدید درمان تأمین اجتماعی استان منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، دکتر جمال الدین نیکنامی به سِمت مدیرکل درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی منصوب شد. نیکنامی جایگزین دکنر سیدحسن […]

image_pdfimage_print

آذربایجان شرقی این روزها آبستن تغییرات مدیریتی متعدد می باشد و در آخرین تغییر صورت گرفته، مدیرکل جدید درمان تأمین اجتماعی استان منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، دکتر جمال الدین نیکنامی به سِمت مدیرکل درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی منصوب شد.

نیکنامی جایگزین دکنر سیدحسن سیدی شد که ۵ سال و۸  روز این مسئولیت را برعهده داشت شد.

در مراسم معارفه دکتر جمال الدین نیکنامی که امروز با حضور محمدعلی همتی معاون درمان تأمین اجتماعی، مدیران سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان شرقی، معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز و جمعی از پزشکان و دست اندرکاران بخش درمان استان برگزار شد دکتر جمال الدین نیکنام به عنوان مدیرجدید درمان تأمین اجتماعی این استان معرفی شد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور در این مراسم با تأکید بر اینکه تولید امنیت اجتماعی در کشور بر عهده سازمان تأمین اجتماعی است، گفت: تغییرات مدیریتی طی ۸ سال، موجب مباحث حاشیه ای در این سازمان شد که خوشبختانه با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و انتخاب مدیری از بدنه سازمان، این مجموعه به مسیر اصلی خود بازگشت و سازمان تامین اجتماعی به خدمات درمانی و سایر تعهدات خود جامه عمل پوشاند.

تولید امنیت اجتماعی در کشور بر عهده سازمان تأمین اجتماعی است

دکتر محمد علی همتی همچنین خاطرنشان کرد: به زودی عملیات احداث بیمارستان سوم تبریز به عنوان جایگزین بیمارستان ۲۹ بهمن، با ظرفیت بالای تخت های بیمارستانی، آغاز و پس از بهره برداری و تجهیز، آماده ارائه خدمت  به مردم استان می شود.

دکتر همتی الکترونیکی کردن اطلاعات پزشکی (EHI)، راه اندازی HIS بیمارستانی، نوسازی تجهیزات پزشکی سازمان با افزایش ۲۷ درصدی بودجه استانها و ارتقاء هتلینگ بیمارستان ها را از برنامه های سال جاری حوزه درمان برشمرد که تا پایان سال در تمامی بیمارستان ها عملیاتی می شود.

دکترشهرتی فر، فرماندار شهرستان تبریز نیز در این مراسم با اعلام اینکه در حال حاضر عقلانیت بر سازمان تامین اجتماعی حاکم است تصریح کرد: اجرای روش های ناصحیح باعث دستیابی به اهداف نامطلوب می شود.

دکتر جمال الدین نیکنامی، مدیر جدید درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد با پیگیری موثر و حمایت های سازمان، شاهد احداث بیمارستان سوم تبریز باشیم و با مساعدت مجموعه، خدمات درمانی را در سطح استان پیش برده و ارتقا بخشیم.

دکتر احمد سیدی،  مدیر درمان سابق تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، ضمن ارائه گزارش عملکرد ۵ ساله دوران تصدی خود، بر توسعه فعالیت های فرهنگی و اعتقادی تاکید نمود و اظهار داشت: با سرلوحه قرار دادن شفافیت و راستگویی توانستیم در خدمت بیمه شدگان و مردم شریف استان باشیم.

متن حکم صادر شده از سوی دکتر سیدتقی نوربخش به شرح زیر است:
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیر درمان تامین اجتماعی استان  آذربایجان شرقی منصوب می‌شوید.دکتر جمال الدّین نیکنامی به سِمت مدیرکل خدمات درمانی تأمین اجتماعی استان منصوب شد
امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) ضمن رعایت جوانب شرعی و مقررات مربوطه، بهره گیری از سرمایه های انسانی متخصص و ارزشمند و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی، پایش عملکرد و استفاده بهینه از منابع در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه اصول و سیاست های نظام جامع تامین اجتماعی و صیانت از حقوق بیمه شدگان، تلاش نمایید.
انشالله خدمت خالصانه و ارزشمند جنابعالی در راستای وظایف و مسئولیت های محوله موجبات رضایت حق تعالی را فراهم خواهد آورد.
توفیقات روزافزون آن برادر عزیز را در نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسالت دارم.

خلاصه ای از بیوگرافی و سوابق کاری دکتر جمال الدین نیکنامی را در زیر مشاهده می فرمایید:

دکتر جمال الدین نیکنامی، متخصص جراحی عمومی

– متولد ۱۳۳۵در شهرستان میانه .

– با شروع جنگ تحمیلی مدتهای مدیدی در جبهه حضور داشته و در جبهه به عنوان رزمنده معمولی ، امداد گر و پزشک در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.

– در سالهای ۱۳۶۷-۱۳۶۹ و ۱۳۷۲-۱۳۷۳ به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان میانه انجام وظیفه نموده و در همان سالها به عنوان مسئول پزشکی قانونی و رئیس بیمارستان میانه هم خدمت کرده اند.

– در سال ۱۳۷۳در کسوت معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز مشغول خدمت بودند.

– از سال ۱۳۷۵-۱۳۷۸با عنوان مدیر کل بیمه خدمات درمانی استان آذربایجان شرقی درخدمت  آذربایجانیها و سایر هموطنان  عزیز بودند.

– از سال ۱۳۷۸خرداد سال ۱۳۸۹ به عنوان مدیر سازمان تامین اجتماعی استان انجام وظیفه نموده اند .

-در حال حاضر عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی تبریز و مسئولیت هیئت تجدید نظر دادسرای سازمان نظام پزشکی را به عهده دارند .

ضمناً چندین سال نیز مدیریت بیمارستان عالی نسب  تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی ( واقع در شهر تبریز ) را بر عهده داشتند.

مطالب مرتبط با این خبر:

…گمانه زنی تغییرات احتمالی در سال جدید

انتهای خبر