کشته شدن 30 آذربایجانی در سوریه + گزارش تصویری جنگجویان آذربایجانی در جبهه های سوریه

بیش از شصت نفر آذربایجانی برای جنگ علیه دولت سوریه به این کشور رفته اند که تاکنون سی نفر آنها کشته شده اند. به گزارش آپا، بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط یکی از سایت های تکفیری ها بیشترین نیرو های خارجی حاضر در جبهه های جنگ علیه دولت قانونی سوریه از عربستان صعودی، ترکیه، […]

image_pdfimage_print

بیش از شصت نفر آذربایجانی برای جنگ علیه دولت سوریه به این کشور رفته اند که تاکنون سی نفر آنها کشته شده اند.

به گزارش آپا، بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط یکی از سایت های تکفیری ها بیشترین نیرو های خارجی حاضر در جبهه های جنگ علیه دولت قانونی سوریه از عربستان صعودی، ترکیه، ایران، مصر، افغانستان و منطقه قفقاز شمالی هستند.

گفته می شود آذربایجانی هایی که به سوریه رفته اند در میان نیروهای اعزام شده از قفقاز شمالی و افغانستان به این کشور رفته اند.

“جیش المهاجرین والانصار” نام گروهی است که آذربایجانی ها در آن جنگ می کنند و گفته می شود فرمانده این گروه نیز یک آذربایجانی به نام “ابو یحیی” است.

اعتدال پرس: حضور جنگجویان آذربایجانی در جنگ داخلی یک کشور مسلمان دیگه در حالیست که سالهاست مناطق زیادی از خاک آذربایجان در دست ارتش ارمنستان بوده و از سوی مردم و دولت این کشور و چنین گروههایی همتی برای آزادی سرزمین های اشغال شده قره باغ صورت نمی گیرد.

 

انتهای خبر