تونی لیگ ۹۴ را با تساوی آغاز کرد/ تکرار تراژدی تساوی تراکتور – نفت +حاشیه های بازی

در نخستین دیدار از روز دوم هفته اول رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز جمعه از ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران برابر هم به میدان رفتند که در پایان این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. به گزارش اعتدال پرس، این بازی که فینال لیگ چهاردهم و مهمترین […]

image_pdfimage_print

در نخستین دیدار از روز دوم هفته اول رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز جمعه از ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران برابر هم به میدان رفتند که در پایان این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش اعتدال پرس، این بازی که فینال لیگ چهاردهم و مهمترین بازی هفته نخست از لیگ پانزدهم بود، درحالی با تساوی به پایان رسید که هر دو تیم فرصت‌های خوبی را برای گلزنی از دست دادند تا نبرد مدعیان برنده نداشته باشد.

در این بازی تراکتورسازی با ترکیب محمدرضا اخباری، محمد ایران‌پوریان، خالد شفیعی، کارلوس الکساندر کاردوسو، سعید آقایی، سینا عشوری، آگوستو سزار، سروش رفیعی (۷۷- احمدعبدالله‌زاده)، بختیار رحمانی، فرید بهزادی کریمی(۷۰- شاهین ثاقبی) و مهرداد بایرامی (۷۵- حمزه یونس) به میدان رفت و علیرضا بیرانوند، سانتوز، سید جلال حسینی، سیامک کوروشی (۷۵- آرش رضاوند)، علیرضا عزت کرامت، وحید حمدی نژاد، سعید لطفی (۲۹- مهدی شیری)، ایمان مبعلی، عیسی آل‌کثیر(۷۲- آلویس نانگ)، وحید امیری و امیرارسلان مطهری نفرات تیم نفت را در این نیمه تشکیل دادند.

حاشیه های بازی:

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که برخلاف آخرین دیدار لیگ چهاردهم این بازی جنجالی نشد. البته کسی هم به نیمکت تراکتورسازی نگفت بازی اصفهان مساوی شده است!

بیش از ۲۰ هزار نفر از هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از نزدیک شاهد دیدار تیمشان مقابل نفت تهران از هفته اول لیگ پانزدهم بودند.

به دلیل اتفاقات هفته پایانی لیگ چهاردهم در دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران در جریان نیمه دوم هواداران تراکتورسازی در دقایقی از بازی علیه فغانی شعار می‌دادند.

هواداران تراکتورسازی در جریان بازی به کنایه از یکدیگر نتیجه بازی سپاهان را پرس و جو می‌کردند.

در حالیکه طبق روال فصل های قبلی خبرنگاران حاضر در ورزشگاه پس از سوت پایان بازی جایگاه خبرنگاران را ترک و به سمت اتاق کنفرانس خبری حرکت می کردند، ماموران انتظامی مانع از حضور آنها شده و اعلام کردند به هیچ عنوان اجازه حضور رسانه ها در محل مزبور را نمی دهند.

این در حالی بود که خبرنگاران از دو معبر ورودی به داخل زمین ورزشگاه یادگار امام (ره) اقدام به حضور در کنفرانس خبری کردند که در هر دو مورد با ممانعت ماموران انتظامی مواجه شده و البته مسئولان برگزاری مسابقه و هیات فوتبال آذربایجان شرقی نیز هیچ اقدامی برای حضور خبرنگاران در کنفرانس خبری انجام ندادند.

کنفرانس خبری تونی اولیویرا به جهت اینکه خبرنگاران را به نشست خبری بعد از بازی تراکتورسازی و نفت راه ندادند، برگزار نشد.

البته در نشست خبری علیرضا منصوریان سرمربی نفت فقط به خبرنگاران غیر بومی و میهمان اجازه حضور یافتن داده شد و این نشست نصف و نیمه برگزار شد.

پیش از شروع بازی امروز تیم های تراکتورسازی و نفت تهران ، خبرنگاران و عکاسان خبری با مشکلات عدیده برای ورود به ورزشگاه مواجه بودند. بر این اساس، مسیر ورودی خبرنگاران به استادیوم یادگار امام بسته شده بود و به همین دلیل خبرنگاران بومی که با خودروهای شخصی قصد رفتن به ورزشگاه را داشتند با مشکل مواجه شدند.

خبرنگاران به همین جهت چند دقیقه ای بعد از سوت آغاز بازی وارد ورزشگاه شدند.

گوینده ورزشگاه به دلیل اتفاقات آخرین بازی فصل گذشته لیگ برتر و حوادث ورزشگاه یادگار امام (ره) هرگاه اقدام به اعلام تعویض ها و اوقات اضافه در وقت اول و دوم می کرد به شدت با اعتراض تماشاگران مواجه می شد.

پیش از شروع بازی به دلیل وزش شدید باد تمامی تابلوهای تبلیغاتی اطراف زمین بازی به پیست دو ومیدانی افتاد که مسولان تنها تابلوهای مقابل جایگاه را تا آغاز بازی سامان دادند و تابلوهای پشت دروازه دو تیم برداشته شد.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه با شعار “ششگلانی حیا کن تراکتور رو رها کن” اعتراض خود را نسبت به رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کردند.

از اتفاقات مهم این بازی که با قضاوت حسین زرگر برگزار شد، می‌توان به مصدومیت سعید لطفی مدافع تیم نفت تهران اشاره کرد که علیرضا منصوریان بلافاصله این بازیکن را تعویض کرد و مهدی شیری را به جای وی به میدان فرستاد.

صندلی های جایگاه تماشاگران که در هفته سی ام لیگ چهاردهم تخریب شده بود، در حال حاضر تعمیر نشده است. این شرایط در حالی است که بنابه گفته های سید محمد شروین اسبقیان رئیس اداره ورزش و جوانان استان قرار بود صندلی ها برای این دیدار آماده می شود.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه به دلیل کیفیت پایین این بازی از دقیقه ۸۰ ورزشگاه را ترک می کردند.

انتهای خبر