فرمانده نیروی موشکی عربستان از سوی یک مقام نظامی سعودی ترور شد+عکس

پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز یکشنبه اعلام کرد: جارالله بن محمد العلویط فرمانده نیروی موشک های استراتژیک عربستان با شلیک گلوله یک سرتیپ بازنشسته عربستانی مجروح شد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا، این پایگاه خبری به نقل از العلویط که در بیمارستان نیروهای مسلح عربستان سخن می گفت، نوشت: هنگام خروج از […]

image_pdfimage_print

پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز یکشنبه اعلام کرد: جارالله بن محمد العلویط فرمانده نیروی موشک های استراتژیک عربستان با شلیک گلوله یک سرتیپ بازنشسته عربستانی مجروح شد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا، این پایگاه خبری به نقل از العلویط که در بیمارستان نیروهای مسلح عربستان سخن می گفت، نوشت: هنگام خروج از محل کار خود از ناحیه پا هدف شلیک گلوله قرار گرفته و تحت درمان قرار دارد.

العلویط درباره نحوه زخمی شدنش هم گفت: فرد شلیک کننده یک نیروی (سرتیپ) بازنشسته بوده و از یکسال و نیم پیش در منزلش در حبس بوده است.

وی مدعی شد که حالم خوب است و برسرکارم حاضر خواهم شد .

عربستان با همراهی ۹ کشور عربی و آمریکا از ششم فروردین گذشته تجاوز هوایی و دریایی به یمن را با بهانه بازگرداندن حکومت به منصورهادی رییس جمهور مستعفی و فراری این کشور آغاز کرد که تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

در اثر این حملات تاکنون هزاران یمنی از جمله کودکان و زنان کشته یا مجروح و دهها هزار یمنی بی خانمان شده و ۹۰ درصد تاسیسات زیربنایی و خدماتی ویران شده اند.

بسیاری از مردم عربستان و کشورهای اسلامی از تجاوز آل سعود به مردم مسلمان یمن ناخشنود بوده و با اقدامات تجاوزکارانه رژیم سعودی مخالف هستند و این نارضایتی با اقداماتی مانند ترور مقامات نظامی سعودی ابراز می شود.

انتهای خبر