مدیرعامل ایرانسل در گفتگو با خبرنگاران در تبریز: ارائه خدمات ایرانسل به زبان آذری/ هیچ آقازاده ای سهامدار ایرانسل نیست

مدیرعامل ایرانسل از سرمایه‌گذاری ۷۴۳ میلیارد تومانی ایرانسل در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: از امروز سامانه پاسخگویی مرکز خدمات مشترکان “۷۰۰ ” ایرانسل همزمان با زبان فارسی، به زبان آذری هم در شمال‌غرب کشور پاسخگو است. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، علیرضا قلمبر دزفولی امروز سه شنبه در مراسم راه‌اندازی شبکه LTE/4G ایرانسل در […]

image_pdfimage_print

مدیرعامل ایرانسل از سرمایه‌گذاری ۷۴۳ میلیارد تومانی ایرانسل در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: از امروز سامانه پاسخگویی مرکز خدمات مشترکان “۷۰۰ ” ایرانسل همزمان با زبان فارسی، به زبان آذری هم در شمال‌غرب کشور پاسخگو است.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، علیرضا قلمبر دزفولی امروز سه شنبه در مراسم راه‌اندازی شبکه LTE/4G ایرانسل در تبریز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مرکز خدمات مشترکان ایرانسل در تمام هفته و به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سئوالات و درخواست‌های مربوط به خدمات پس از فروش ایرانسل است.

وی با بیان اینکه شماره تلفن ” ۷۰۰ ” به طور شبانه‌روز در اختیار مشترکان ایرانسل قرار دارد، گفت: با تدابیر اتخاذ شده از امروز در استان‌‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و همدان همزمان با زبان فارسی، زبان آذری نیز در اختیار مشترکان است.

وی اضافه کرد: مشترکان در صورت تماس با شماره ۷۰۰ از خط ایرانسل خود می‌توانند به جز ارتباط با اپراتور، از طریق سیستم گویا(IVR) ایرانسل و دنبال کردن دستورالعمل‌هایی که برای انجام عملیات‌های مختلف اعلام می‌شود، عملیات مورد نظر خود را شخصاً و بدون نیاز به تماس با اپراتورهای خدمات مشترکان انجام دهند.

دزفولی میزان سرمایه‌گذاری ایرانسل در آذربایجان‌شرقی را ۷۴۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ایرانسل ۹۲ میلیارد تومان پروژه در حال سرمایه‌گذاری در استان دارد.

مدیرعامل شرکت ایرانسل با بیان اینکه استان آذربایجان‌شرقی دهمین استان ایران از نظر شاخص جهانی I.T.U در توسعۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات است، افزود: در حال حاضر ضریب نفوذ اینترنت در استان آذربایجان‌شرقی پایین‌تر از میانگین کشور و ضریب تلفن ثابت بالاتر از میانگین کشوری است.

وی با بیان اینکه شرکت ایرانسل در استان آذربایجان‌شرقی‌ در حال حاضر در ۶۲ شهر، ۶۵۲ روستا و ۲ هزار و ۴۰ کیلومتر از جاده‌های فرعی و اصلی را تحت پوشش خدمات خود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر شهر تبریز تحت پوشش نسل ۴ قرار گرفته و به زودی دو شهر دیگر استان نیز تحت پوشش شبکه ۴G ایرانسل قرار می‌گیرند.

قلمبر دزفولی با بیان اینکه به زودی سیستمی فعال می شود که افراد می توانند شماره های ثابت خود را حفظ کنند و در خط ایرانسل از آن استفاده کنند، اظهار کرد: پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۰، شبکه اینترنت همراه کشور ۵G عملیاتی شود.

هدف از راه اندازی شبکه اینترنت همراه کشور ۴Gو ۳G، گسترش دولت الکترونیک و کاهش فساد اداری است

مدیرعامل ایرانسل در خصوص راه اندازی شبکه اینترنت همراه کشور ۴Gو ۳G گفت: بعد از راه اندازی این شبکه اینترنت از شهریور ماه سال گذشته، شاهد رشد بیش از ۴/۵ برابر مصرف دیتا در کشور بودیم و میزان استفاده از اینترنت ایرانسل ۵ برابر شده است و هدف از این کار، گسترش دولت الکترونیک و به دنبال آن کاهش فساد اداری بوده است.

وی با بیان اینکه اینکه ۲۲ میلیون مشترک اینترنت ایرانسل در کشور وجود دارد، اظهار کرد: ایرانسل صاحب بزرگترین اپراتور کشور است.

مدیرعامل ایرانسل در پاسخ به اعتدال پرس: ایرانسل کم فروشی نخواهد کرد/ اینترنت پرسرعت ایرانسل هیچ محدودیت سنی و غیره ندارد

مدیرعامل شرکت ایرانسل در ادامه نشست خبری خود با خبرنگاران آذربایجان شرقی و در پاسخ به سوال اعتدال پرس مبنی بر اینکه آیا در شرکت ایرانسل نیز همچون برخی اپراتورهای دیگر، تخلفاتی چون کم فروشی و واگذاری اینترنت بیش از ظرفیت، اتفاق افتاده، تصریح کرد: ایرانسل با مشترکین خود صادق است و حافظ منافع مشترکین خود می باشد چرا که مشترکین بزرگترین سرمایه ایرانسل هستند و تاکنون هیچ موردی در خصوص تخلف ایرانسل همچون کم فروشی رخ نداده است.

خبرنگار اعتدال پرس در سوال دوم خود نیز پرسید آیا طرح اینترنت پرسرعت ایرانسل پیوست فرهنگی نیز دارد و آیا محدودیتی برای سنین پایین و یا موراد دیگر دارد؟ وی در پاسخ با بیان اینکه در صورت ارائه پیوست فرهنگی لازم از سوی وزارت ارتباطات ما نیز آنرا حتما اجرا خواهیم کرد، افزود: اینترنت نسل ۴ و ۳ هیچ محدویتی برای استفاده مشترکان خود ندارد.

شبکه های ایرانسل در بازی تراکتور با نفت تهران به هیچ وجه قطع نبود

قلمبر دزفولی همچنین در پاسخ به دیگر سوال اعتدال پرس، خاطرنشان کرد: در بازی تراکتور با نفت تهران هیچ یک از شبکه های ایرانسل قطع نبود و صرفا به لحاظ ترافیک بالا کیفیت برقراری ارتباط، پایین امده بود.

وی همچنین از پیشنهاد اعتدال پرس مبنی بر لزوم راه اندازی سریعتر اینترنت نسل سوم و چهارم در مناطقی همچون ارسباران برای رفاه حال گردشگران و مسافران انبوه این مناطق،استقبال و قول راه اندازی این طرح تا پایان تابستان امسال را داد.

مدیرعامل ایرانسل در پاسخ به سوال دیگری تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان انرژی اتمی دکل های تلفن همراه از جمله ایرانسل را کنترل و تاییده صادر می کنند، تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر اینکه این آنتن ها تشعشعات مضرر و سرطان زا ساتع می کنند، صادر نشده است و وجود این دکلها هیچ خطری برای ساکنان همجوار آن ندارد.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درخصوص شایعات موجود درباره سهام دار بودن برخی آقازاده ها در این شرکت گفت: ۴۹ درصد سهام ایرانسل مربوط به شرکت آفریقایی است و بقیه آن نیز متلق به چند شرکت خصوصی داخلی بوده و هیچ شخص خاصی سهامدار این شرکت نیست.

تشعشعات دکل های ایرانسل مضرر و سرطان زا نیست

مدیرعامل شرکت ایرانسل در جواب سوال یکی از خبرنگاران استان مبنی بر اینکه آیا تشعشعات دکل های ایرانسل برای سلامتی مضرر و سرطان زا است، اعلام کرد: با توجه به اینکه سازمان انرژی اتمی این دکل ها را کنترل می کند و تاییده صادر می کنند، تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر اینکه این دکل ها تشعشعات مضرر و سرطان زا ساتع می کنند، صادر نشده است.

وی افزود: طبق گزارش دانشگاه های ایران که امواج دکل های ایرنسل را بررسی می کنند، تولید میزان تشعشعات ایرانسل بین یک صدم تا یک پانصدم حد مجاز است بنابراین هیچ یک از تشعشعات ایرانسل سرطان زا نیست.

در زلزله ارسباران هیچ یک از سایت های ایرانسل به دلیل زلزله قطع نشده بود

قلمبر دزفولی در پاسخ به سوالی در خصوص کارایی ایرانسل در مواقع بحرانی چون زلزله و سیل و غیره گفت: تمامی شبکه های ایرانسل برای شرایط بحرانی طراحی شده است به عنوان مثال در زلزله ارسباران هیچ یک از سایت های ایرانسل به دلیل زلزله قطع نشده بود و در خود شهرستان ورزقان، ۱۵ هزار سیم کارت رایگان برای مردم توزیع کردیم.

وی در خصوص ترافیک ارتباطی شبکه های ایرانسل گفت: ۱۰ درصد ترافیک شبکه ای کاربران شرکت ایرانسل در کشور مربوط به آذربایجان شرقی است و مشترکین ایرانسل در آذربایجان شرقی از ظریب نفوذ بالایی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت ایرانسل همچنین در خصوص تاثیر رفع تحریم ها بر افزایش کیفیت خدمات این شرکت گفت: با رفع تحریم ها، ارتباط و تعامل شرکت های خارجی با شرکت ایرانسل افزایش خواهد یافت و طبعا هم کیفیت اینترنت افزایش خواهد یافت و هم هزینه های می تواند کاهش یابد.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، امروز طی مراسمی شبکه‌ نسل چهارم تلفن همراه ۴G/LTE به عنوان سریع‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور در تبریز راه‌‌اندازی شد تا این شهر علاوه بر نسل سوم تلفن همراه، تحت پوشش فناوری LTE نیز قرار گیرد.

همزمان با این مراسم شبکه نسل ۳ در شهرهای تبریز، اهر، آذرشهر، مرند، مراغه، میانه و شهر جدید سهند و منطقه آزاد جلفا نیز به صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

انتهای خبر