بازگشت دوباره انجمن اسلامی معلمان آذربایجان شرقی با برگزاری انتخابات شورای مرکزی/ حضور ۴ تن از فرمانداران و بخشداران استان در جمع شورای مرکزی

با برگزاری انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان آذربایجان شرقی، ۱۵ عضو جدید شورای مرکزی این تشکل اصلاح طلب مشخص شدند. به گزارش اعتدال پرس، مجمع عمومی انجمن اسلامی معلمان استان آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز یکشنبه با حضور بیش از ۱۰۰ تن از اعضای این انجمن از شهرستان های مختلف استان بمنظور […]

image_pdfimage_print

با برگزاری انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان آذربایجان شرقی، ۱۵ عضو جدید شورای مرکزی این تشکل اصلاح طلب مشخص شدند.

به گزارش اعتدال پرس، مجمع عمومی انجمن اسلامی معلمان استان آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز یکشنبه با حضور بیش از ۱۰۰ تن از اعضای این انجمن از شهرستان های مختلف استان بمنظور انتخاب اعضای شورای مرکزی استان برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور نماینده انجمن اسلامی مرکزی کشور و جمعی از شخصیتها و فعالان سیاسی استان در محل تالار دانشکده علوم انسانى و اجتماعى دانشگاه تبریز برگزار گردید، آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی عضو مجلس خبرگان رهبری، دکتر پزشکیان نماینده مردم تبریز و  داود محمدی رئیس شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان کشور به عنوان سخنرانان این مراسم به تبیین ضرورت انسجام و توسعه فعالیتهای تشکیلاتی نیروهای اصلاح طلب برای کسب اکثریت در مجلس دهم پرداختند.تعریف اعتدال در جمع اصلاحات / تذکر قانونی پزشکیان در روز تکرار درخواست های غیرقانونی / غش و ضعف افراطی ها برای کرسی های بهارستان

محمدرضا پورمحمدی، رئیس دانشگاه تبریز، مهندس سعید پورشریفی، رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان آذربایجان شرقی ، دکتر شکور اکبرنژاد، نماینده مجلس هشتم و از فعالان اصلاح طلب تبریز ، دکتر سهراب یزدانی رییس دانشگاه فرهنگیان ، دکتر بهرام سرمست مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری آذربایجان شرقی در دولت اصلاحات از دیگر چهره های مطرح حاضر در این مراسم بودند.

حضور یکی از فرمانداران استان و ۳ تن از بخشداران و معاونین فرمانداری های استان در جمع اعضای شورای مرکزی این تشکل از نکات جالب این انتخابات بود.

گفتنی است بر اساس آراء ماخوذه، اعضاء ذیل حائز اکثریت آرا شده و بعنوان اعضای شورای مرکزی جدید انجمن اسلامی معلمان استان آذربایجانشرقی  انتخاب و به شورای اجرایی و هماهنگی انجمن اسلامی معلمان کشور معرفی شدند.

اعضای اصلی ؛

۱- امیر عباس سلطانپور(بخشدار بخش مرکزی شهرستان هوراند)

۲-رسول ایمانزاده

۳- محمدرضا مطلبی (رئیس آموزش و پرورش سراب)

۴- علی فرضعلی زاده

۵- غلامحسین مسعودی ریحان (نماینده سابق اهر و هریس)

۶- حسن نجفیان

۷- امین امینیان (فرماندار خداآفرین)

۸- جواد دردار

۹- رحیم بلال زاده (رییس ستاد اصلاح طلبان روحانی شهرستان هشترود و معاون فرماندار ورزقان)

۱۰- محمود پروین زاد

۱۱- محمد درخشی

۱۲- نادر فخیمی

۱۳-علی اکبر خدایاری

۱۴- لطیف جعفرزاده

۱۵- محمد رضا سلیم پور (رییس ستاد روحانی در هریس و بخشدار مرکزی هشترود)

اعضای علی البدل ؛

۱- حسن مصری

۲- مرادعلی صفری

۳- یونس سالکی نیا

۴- شمسعلی قاسمی

۵- سلمان غریبه

گفتنی است، انجمن اسلامی معلمان پس از یک دوره سکوت طولانی بدلیل حواشی به وجود آمده ناشی از سخنان اروجعلی محمدی در برنامه سخنرانی سال گذشته عارف در تبریز که به دعوت این تشکل برپا شده بود، در آستانه انتخابات مجلس دهم و با برگزاری این مجمع دوباره ابراز وجود کرده و سعی در هم افزایی حضور اصلاح طلبان در این انتخابات دارد.

انجمن اسلامی معلمان، به همراه مجمع فرهنگیان دو تشکل سیاسی صنفی معلمان آذربایجان شرقی هستند که عضو شورای هماهنگی تشکلهای اصلاح طلب استان می باشند.

photo_2015-08-09_21-18-11photo_2015-08-09_21-17-57 photo_2015-08-09_21-17-48

با برگزاری انتخابات؛ اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان آذربایجانشرقی مشخص شدند

 

انتهای خبر