حزب اعتدال و توسعه در استان آذربایجان غربی، اعلام حضور کرد/ حمایت از اصولگرایان و اصلاح طلبان به شرط رعایت اعتدال در انتخابات

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان آذربایجان غربی طی نشست خبری، از فعالیت های جدید دفتر این حزب در آذربایجان غربی خبر داد. قربان احمدی در این نشست که امروز با حضور اصحاب رسانه استان آذربایجان غربی در محل دفتر حزب برگزار شد با بیان اینکه فعالیت و رویکرد حزب اعتدال و توسعه صرفا انتخاباتی […]

image_pdfimage_print

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان آذربایجان غربی طی نشست خبری، از فعالیت های جدید دفتر این حزب در آذربایجان غربی خبر داد.

قربان احمدی در این نشست که امروز با حضور اصحاب رسانه استان آذربایجان غربی در محل دفتر حزب برگزار شد با بیان اینکه فعالیت و رویکرد حزب اعتدال و توسعه صرفا انتخاباتی نخواهد بود، سیاستهای حزب اعتدال و توسعه در استان را تشریح کرد.

وی در ابتدای سخنان خود با تبریک روز خبرنگار به نقش آفرینی و تاثیر خبر در جامعه و فضای اجتماعی اشاره کرد و افزود: قلم حرمت و قداست خاصی دارد و باید در به کارگیری آن نهایت دقت را نمود.

احمدی انتظار حزب اعتدال و توسعه از اصحاب رسانه را نقد منصفانه به همراه رعایت صداقت و عدالت در گفتار و نوشتار معرفی کرد و افزود: خبرنگاران چشم و گوش ملت اند و در ایجاد فضای نشاط و امید در جامعه و همچنین بالا بردن سطح آگاهی مردم نقش بی بدیلی ایفا میکنند.

وی که چندی پیش به عنوان دبیر شورای موقت این حزب در استان آذربایجان غربی منصوب شده است، گفت: در جلسه اخیر شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه که با حضور مدیران ارشد دولتی برگزار شد، بر حضور فعال و تاثیرگذار این حزب در استانها تاکید شده و ضمن تشریح رویکرد و راهبردهای آینده حزب، دبیران استانی حزب نیز با صدور ابلاغیه ای تعیین گردیدند. حزب اعتدال

دبیر موقت حزب اعتدال و توسعه در استان آذربایجان غربی پیگیری مطالبات مردم از مسئولین ارشد استان و رساندن صدای مردم به دولتمردان تدبیر و امید را از اولویتهای حزب اعتدال و توسعه در استان آذربایجان غربی برشمرد و اشاره کرد: حزب اعتدال و توسعه شاخه آذربایجان غربی در نظر دارد سیاستهای دولت تدبیر و امید را در استان پیگیری و با ایجاد تعامل با مسئولین ارشد استان در پیاده سازی فضای تعامل و رویکرد اعتدالی در سطح استان نقش ایفا نماید.

وی با اشاره به رای ۶۳/۲ درصدی مردم استان آذربایجان غربی به دکتر روحانی و کسب مقام سومی این استان در بین رای دهندگان به دولت تدبیر و امید ، مسئولیت مدیران ارشد استانی و حزب اعتدال و توسعه در قبال مردم فهیم این استان را سنگین برشمرد و مطالبه و درخواست مردم از دولت برای تحقق شعارهای انتخاباتی را به حق خواند.

احمدی در پاسخ یکی از خبرنگاران مبنی بر رویکرد حزب در انتخابات آتی مجلس در استان آذربایجان غربی گفت : حزب اعتدال و توسعه با هرگونه افراطی گری مخالف بوده و هرکسی چه از اصولگرایان و چه از اصلاح طلبان با رعایت جانب اعتدال در فضای انتخابات وارد شود می تواند از حمایت های حزب در استان آذربایجان غربی بهره مند شود.

دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان آذربایجان غربی تمام کسانی را که در سال ۹۲ دولت تدبیر و امید را یاری نمودند دوست خوانده و افزود : ما با تمام کسانی که در سال ۹۲ همراه و هم قطار ما بودند و امروز نیز جانب اعتدال را رعایت می کنند هم مسیر هستیم.

وی از راه اندازی سایت حزب اعتدال و توسعه شاخه آذربایجان غربی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: طی هفته های آتی با حضور یکی از مدیران ارشد دولت و اعضای مرکزی حزب، انتخابات شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

احمدی در بخش پایانی سخنان خود به موفقیت ها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید به عنوان دولت برخاسته از حزب اعتدال و توسعه اشاره نمود و از وضعیت انعکاس این موفقیت تاریخی ملت ایران ابراز تاسف کرد. ایشان افزود: این موفقیت تاریخی و بی بدیل دولت با بی مهری رسانه ای مواجه شد و آنگونه که باید و شاید به زوایا و تاثیرمثبت آن در فرهنگ , اقتصاد و سیاست خارجی ایران پرداخته نشد.

قربان احمدی که مسئول دفتر سرمایه گذاری استانداری آذربایجان غربی در تهران است در ایام انتخابات سال ۹۲ ریاست ستادهای مرمی حامیان دکتر روحانی در استان اذربایجان غربی را به عهده داشت.

 

در حال نمایش 20150810_133404.jpg

انتهای خبر