رقم قرارداد کادرفنی و خارجی های تراکتور مشخص شد/ از ۱۵۰ هزار تومان تا یک میلیاردوسیصد میلیون!

رقم قرارداد بازیکنان خارجی و کادرفنی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مشخص شد. به گزارش اعتدال پرس، رقم قرارداد بازیکنان خارجی و کادرفنی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که قبلا نیز در این خصوص اخباری از سوی رسانه ها منتشر شده بود، به صورت رسمی مشخص شد. بر اساس اعلام سازمان لیگ حرفه ای،تونی اولیویرا در ازای […]

image_pdfimage_print

رقم قرارداد بازیکنان خارجی و کادرفنی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مشخص شد.

به گزارش اعتدال پرس، رقم قرارداد بازیکنان خارجی و کادرفنی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که قبلا نیز در این خصوص اخباری از سوی رسانه ها منتشر شده بود، به صورت رسمی مشخص شد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ حرفه ای،تونی اولیویرا در ازای قرارداد یک ساله خود با باشگاه تراکتورسازی،مبلغ ۱۱,۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال دریافت خواهد کرد.

این در حالی است که مبلغ قرارداد  آنتونیوخوزه کاردوسو اولیویرا، فرزند وی که جزو مربیان تراکتورسازی محسوب می شود در فصل جاری ۱,۶۶۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال خواهد بود.

لوییز میگوینز و جورج تاوارز هم هر دو قرارداد مشابه ۱,۶۶۵,۰۰۰,۰۰۰ ریالی منعقد کرده اند، این شرایط در حالی است که علیرضا پژمان عضو جدید کادر فنی تراکتورسازی قراردادی به مبلغ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال بسته است.

اما رقم قرارداد بازیکنان خارجی تیم تراکتورسازی تبریز نیز مشخص شد که به شرح ذیل می باشد؛

حمزه یونس در ازای یک فصل بازی در تراکتورسازی مبلغ ۱۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال دریافت خواهد کرد و بدین ترتیب سقف قرارداد را در این تیم می گیرد.

کاردوسو کارلوس،دیگر بازیکن خارجی تراکتورسازی قرارداد ۱۱,۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰ ریالی منعقد کرده است، رقم قرارداد آیان رمسی ۸,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و آگوستو سزار هم ۱۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال خواهد بود.

دیگر بازیکنان تیم تراکتورسازی تبریز که البته به غیر از خالد شفیعی، میر هانی هاشمی، محمد ایرانپوریان و فردین عابدینی سرباز هستند که مبلغ ۱۵۰ هزار تومان را به عنوان بازیکن سرباز دریافت می کنند.

انتهای خبر