کامنت اوباما برای پسر تبریزی در فیسبوک: “امیدوارم اگر موفق به ملاقات او شدم، یک زردآلو برای من کنار گذاشته باشد!”+عکس

رئیس‌جمهور آمریکا با اکانت رسمی کاخ سفید در فیسبوک، زیر پست جدید پیج آمریکایی «انسان‌های نیویورک» که عکس یک پدر و پسر ایرانی در تبریز را منتشر کرده، کامنت گذاشته است. به گزارش اعتدال پرس به نقل از  انرژی مثبت، صاحب و ادمین آمریکایی پیج که اخیرا برای دومین بار به ایران سفر کرده بود، […]

image_pdfimage_print

رئیس‌جمهور آمریکا با اکانت رسمی کاخ سفید در فیسبوک، زیر پست جدید پیج آمریکایی «انسان‌های نیویورک» که عکس یک پدر و پسر ایرانی در تبریز را منتشر کرده، کامنت گذاشته است.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از  انرژی مثبت، صاحب و ادمین آمریکایی پیج که اخیرا برای دومین بار به ایران سفر کرده بود، در این عکس یک پسر ۱۰ ساله ایرانی را به تصویر کشیده که بسیار عاطفی است و دوست دارد که به دیگران کمک کند و پدرش تعریف می‌کند که وقتی ۵ ساله بوده با او به میوه‌فروشی رفته و یک کیلو زردآلو خریده‌اند.
پسر نوجوان می‌خواهد که کیسه زردآلو‌ها را خودش بیاورد و پدر به او اجازه می‌دهد. در تمام راه برگشت به خانه پسر، پشت سر پدر در حرکت بود تا این که پدر از او درخواست یک زردآلو می‌کند و پسر جواب می‌دهد نمی‌توانم، همه زردآلوها را بخشیده‌ام. پدر این پسر بچه نوشته بود: همان‌جا فهمیدم که یک انسان بشردوست تربیت کرده‌ام.

فیسبوک رسمی کاخ سفید به نقل از پرزیدنت اوباما در کامنت زیر این عکس خطاب به این پسربچه نوشته است: “امیدوارم این مرد جوان هرگز تمایلش را برای کمک به دیگران از دست ندهد، من هم به تلاش‌هایم برای ساختن جهانی بهتر ادامه خواهم داد؛ جهانی که این جوان و همه جوانان مشابه او به واقعی مستحق خودشان برسند.”

باراک اوباما در پایان کامنت هم با لحن شوخی نوشته که “امیدوارم اگر موفق به ملاقات او شدم، یک زردآلو برای من کنار گذاشته باشد!”

 

انتهای خبر