قابل توجه مدیران سیاسی و گردشگری استان/ چرا دولتی ها فقط دوست دارند دیپلمات های خارجی را به اصفهان ببرند؟ نکند آشنا دارند!؟

منحصر شدن سفرهای تفریحی و بازدیدهای جانبی دیپلمات ها و مقامات کشورهای خارجی به شهر اصفهان، مورد انتقاد برخی شهروندان قرار گرفته است. به گزارش اعتدال پرس به نقل از  خبرآنلاین، بعد از انتشار تصاویر سفر رییس جمهور اتریش و هیئت همراهش به اصفهان کاربران خبرآنلاین واکنش های جالبی به این موضوع داشتند. از جمله تعدادی از […]

image_pdfimage_print

منحصر شدن سفرهای تفریحی و بازدیدهای جانبی دیپلمات ها و مقامات کشورهای خارجی به شهر اصفهان، مورد انتقاد برخی شهروندان قرار گرفته است.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از  خبرآنلاین، بعد از انتشار تصاویر سفر رییس جمهور اتریش و هیئت همراهش به اصفهان کاربران خبرآنلاین واکنش های جالبی به این موضوع داشتند.

از جمله تعدادی از این کاربران در نظرات خود به اینکه چرا همه مهمانان خارجی قبل از هر جا به اصفهان برده می شوند اعتراض کرده و نقاط دیدنی دیگر ایران را معرفی کردند.

مثلا کاربری نوشته است: “والا تبریز صد بهتر از اصفهانه.نمیدونم چرا دولتی ها فقط دوست دارند مهمانان را به اصفهان ببرند؟نکند آشنا دارند؟نکند تبلیغ است.  و خیلی نکند های دیگر. 33 پل هم نبود اصفهان چه میرشد؟باز هم دست آذری ها درد نکند که آن زمان این پل را احداث کردند.”.

و یا کاربر دیگری که نوشته بود:”چرا همه را می برند اصفهان ؟ چرا شیراز، یزد تبریز و… نمی برند ؟ جای تعجب است. شیراز با این همه آثار تاریخی “. همینطور کاربر دیگری دیدگاه خود را اینگونه مطرح کرده است:”آیا ایران فقط اضفهان است ؟ تبریز ، شیراز، همدان، مشهد ؟ چرا همه را می برند اصفهان؟ چرا فرصت نمیدهند بقیه استان ها هم خوشان را به دنیا نشان بدهند؟.”

* گزارش اعتدال پرس حاکی است، گنجاندن برنامه سفر تفریحی هیئت های خارجی و بخصوص مقامات ارشد کشورهای خارجی به شهرهای مختلف کشور، در حاشیه برنامه های رسمی این مقامات، در معرفی و رشد قابلیت های اقتصادی و بخصوص گردشگری آن شهر و استان تاثیرات بسزایی می تواند داشته باشد و با توجه به قدمت و جایگاه برجسته شهر تبریز و وجود پتانسیل های متعدد دیگر در استان، گنجاندن نام تبریز در لیست شهرهای مورد بازدید این هیئت ها که این روزها نیز به وفور صورت می گیرد، انتظار به حق مردم از مسئولان سیاسی استان و دست اندرکاران این سفرها در مرکز می باشد.

گفتنی است، در سالهای پیش و در جریان سفر بسیاری از مقامات ارشد کشورهای خارجی، تبریز به عنوان یکی از شهرهای مورد بازدید این هیئت ها انتخاب می شد که حضور نخست وزیر و رئیس جمهور وقت ترکیه، و روسای جمهور کشورهایی چون بولیوی، تاتارستان، آذربایجان و… از جمله آنها به شمار می رود.

انتهای خبر