7 کشته در اثر برخورد دو دستگاه پژو در جاده اهر

رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌شرقی از برخورد دو دستگاه پژو ۴۰۵ شامگاه شنبه در جاده اهر – ورزقان خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه ۵ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از مهر، سرهنگ جواد ناموران ضمن تشریح علت حادثه رانندگی در ۲۰۰ متری جاده اهر به ورزقان […]

image_pdfimage_print

رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌شرقی از برخورد دو دستگاه پژو ۴۰۵ شامگاه شنبه در جاده اهر – ورزقان خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه ۵ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از مهر، سرهنگ جواد ناموران ضمن تشریح علت حادثه رانندگی در ۲۰۰ متری جاده اهر به ورزقان گفت: خودرو پژو که از طرف ورزقان به سمت اهر در حال حرکت بود براثر برخورد با خودرو پژو ۴۰۵ دست‌کم پنج نفر کشته و سه نفر مصدوم برجای گذاشت.

رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌شرقی افزود: این حادثه ساعت ۲۰ روز شنبه ۲۸ شهریور در جاده اهر – ورزقان رخ داد.

ناموران علت حادثه را انحراف به چپ خودرو پژو ۴۰۵ اعلام کرد و ادامه داد: با برخورد این دو دستگاه پژو پنج نفر درجا فوت کرده و سه نفر مجروح شدند.

وی همچنین از برخورد یک دستگاه پژو و یک دستگاه کامیونت در جاده اهر – تبریز خبر داد و اضافه کرد: امروز جاده اهر – تبریز شاهد دو فقره تصادف پیکان و پراید، پژو و کامیونت بود که درنهایت دو نفر فوتی و سه نفر مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ ناموران از رانندگان خواست تا با توجه به اینکه در پایان تعطیلات قرارگرفته‌ایم و جاده‌های استان از تراکم بالایی برخوردار است و از کمربند ایمنی، توجه به علائم رانندگی، سرعت مطمئنه و از انحراف به چپ سبقت غیرمجاز پرهیز کنند تا شاهد هیچ‌گونه حوادثی در جاده‌های آذربایجان شرقی نباشیم.

رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌شرقی در پایان یادآور شد: صندلی‌های عقبی هر دو خودرو کاملاً سالم است ولی متأسفانه سرنشینان عقب فوت‌شده‌اند و این نشان‌دهنده استفاده نکردن از کمربند ایمنی بوده که اگر سرنشینان خودروی مقصر و غیرمقصر از کمربند استفاده می‌کردند هیچ‌یک از سرنشینان منجر به فوت می‌شد.

* گفتنی است مهندس ناصر نوجوان همکار تلاشگر صداوسیما و مهندس فنی فرستنده تلویزیونی قزل قایا اهر به همراه خانواده برادر خود، جزو کشته شدگان این حادثه هستند. پایگاه خبری تحلیلی اعتدال پرس، این ضایعه تلخ را به خانواده این عزیزان و نیز خانواده صداوسیما تسلیت عرض می نماید.

انتهای خبر