رئیس سازمان حج و زیارت: ۱۹ نفر از مجروحان ایرانی حادثه منا را از زیر تلی از کشته‌ها بیرون آوردیم

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: آشفتگی مدیریتی زیادی در منا بین سعودی‌ها وجود داشت و ما ۱۹ نفر از مجروحان ایرانی حادثه منا را از زیر تلی از کشته‌ها بیرون آوردیم. به گزارش اعتدال پرس، سعید اوحدی در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: وضعیت درمانی در مراکز درمانی عربستان خوب نیست و بیمارستان‌ها مملو […]

image_pdfimage_print

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: آشفتگی مدیریتی زیادی در منا بین سعودی‌ها وجود داشت و ما ۱۹ نفر از مجروحان ایرانی حادثه منا را از زیر تلی از کشته‌ها بیرون آوردیم.
به گزارش اعتدال پرس، سعید اوحدی در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: وضعیت درمانی در مراکز درمانی عربستان خوب نیست و بیمارستان‌ها مملو از جمعیت هستند، همچنین بیمارستان‌های مکه توانمندی پاسخگویی را ندارند و بسیاری از بیماران را به بیمارستان‌های طائف اعزام کردند.

وی با بیان اینکه کار تشریفات قانونی برای انتقال اجساد انجام شده است تصریح کرد: با مسئولیت سفیر ایران در عربستان کمیته‌ای تشکیل دادیم، اجساد الان در اختیار ما نیست و آنها را دیروز به سردخانه‌ها منتقل کردند.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینک در حال حاضر کاروان‌های ایرانی رمی جمرات را انجام دادند، گفت: ظرف دو روز گذشته فشار زیادی به امدادگران هلال احمر وارد شده است و تعداد زیادی از هلال احمری‌ جز مجروحان هستند.

اوحدی خاطرنشان کرد: 19 نفر از مجروحان را از زیر تلی از کشته‌ها بیرون آوردیم.

انتهای خبر