شمار جانباختگان ایرانی حادثه مِنا به ۱۶۹ نفر رسید/ پیدا شدن یک مفقودی و اضافه شدن زائر فوتی به لیست مجروحان

رئیس سازمان حج و زیارت تعداد جانباختگان حادثه رمی جمرات مِنا تا ساعت ۱۹:۱۰ امروز (یکشنبه ۵ مهر) را ۱۶۹ نفر اعلام کرد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت تعداد جان‌باختگان حادثه رمی جمرات مِنا تا ساعت 19:10 امروز (یکشنبه 5 مهر) را 169 نفر است. رئیس […]

image_pdfimage_print

رئیس سازمان حج و زیارت تعداد جانباختگان حادثه رمی جمرات مِنا تا ساعت ۱۹:۱۰ امروز (یکشنبه ۵ مهر) را ۱۶۹ نفر اعلام کرد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت تعداد جان‌باختگان حادثه رمی جمرات مِنا تا ساعت 19:10 امروز (یکشنبه 5 مهر) را 169 نفر است.

رئیس سازمان حج و زیارت در ارتباط تلویزیونی با ایران تعداد مفقودان را نیز تا ساعت 19:10 امروز (یکشنبه 5 مهر) 307 نفر اعلام کرد.

پیدا شدن یک مفقودی و اضافه شدن زائر فوتی به لیست مجروحان

سازمان حج و زیارت اعلام کرد : یکی از مفقودین حادثه منا پیدا و همچنین یکی از زائران فوتی به لیست مجروحان اضافه شده است.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از مهر، سازمان حج و زیارت اعلام کرد: آقای سیاوش شیبانی از کاروان ۳۰۲۷۸ که پیش از این نام ایشان در لیست جان باختگان حادثه منا اعلام شده بود، بحمدالله در حال حاضر در بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه بستری و تحت درمان است.

همچنین به اطلاع می رساند خانم آمنه سماکوش گلوگاه از کاروان ۳۰۰۲۸ نیز که نام ایشان در لیست مفقودین حادثه جمرات اعلام شده بود، هم اکنون در بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت بستری و تحت درمان است.

انتهای خبر