واکنش به یک خبر؛

جزئیات کامل خبر دیدار مدیران سابق آذربایجان شرقی با دکتر احمدی نژاد

به دنبال انتشار خبری مبنی بر دیدار جمعی از فرمانداران و مدیران سابق استان آذربایجان شرقی بارییس‌جمهور سابق، یکی از اعضای حاضر در این جلسه توضیحاتی در این باره ارائه کرد. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، برخی سایتهای خبری استان امروز به نقل از یک پایگاه خبری محلی در شهرستان میانه، از دیدار انتخاباتیجمعی از فرمانداران […]

image_pdfimage_print

به دنبال انتشار خبری مبنی بر دیدار جمعی از فرمانداران و مدیران سابق استان آذربایجان شرقی بارییس‌جمهور سابق، یکی از اعضای حاضر در این جلسه توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، برخی سایتهای خبری استان امروز به نقل از یک پایگاه خبری محلی در شهرستان میانه، از دیدار انتخاباتیجمعی از فرمانداران و مدیران سابق آذربایجان شرقی  به سرپرستی حجت الاسلام میرتاج الدینی معاون پارلمانی سابق دولت دهم، با دکتر احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم خبر داده و موضوع این جلسه را نیز انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و چگونگی ورود حامیان دولت سابق به عرصه انتخابات در استان نقلکردند.

در این خصوص یکی از اعضای حاضر در این نشست، ضمن تکذیب این خبر گفت: این جلسه مربوط به دی ماه سال گذشته(۹۳) بوده ومطالب ذکر شده در این خبر صحت ندارد.

این فرماندار سابق استان، ضمن تاکید بر اینکه هیچ بحث انتخاباتی و یا استانی در این نشست مطرح نشد، افزود: این دیدار یک دیدار عمومی بود که البته از سوی برخی اعضاء پیشنهاداتی درباره  لزوم فعالیتهای هماهنگ استانی ارائه شد.

مدیران سابق آذربایجان شرقی احمدی نزاد تاج الدینی

گفتنی است این پایگاه خبری  در خبر مورد اشاره آورده است:

“با نزدیک شدن به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تحرکات حامیان دولت سابق افزایش یافته و عمده جلسات آنها با حضور دکتر احمدی نژاد در دفتر ولنجک برگزار می شود.

در این جلسه چنانچه در تصاویر هم مشاهده می فرمایید حجت الاسلام میرتاج الدینی؛ معاون پارلمانی سابق دولت دهم ونماینده سابق مردم تبریز،آذرشهر و اسکو،حاج منصور صادقی اصل؛فرماندار ویژه شهرستان مراغه،حاج تقی خلفاپور؛ فرماندار ویژه شهرستان میانه، فرماندار سابق ورزقان، مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان و … حضور داشتند.

گفتنی است انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و چگونگی حضور کاندیداهای مورد حمایت دکتر احمدی نژاد در انتخابات از محورهای مهم مورد بحث در این جلسه بوده است.”

گزارش اعتدال پرس حاکی است، علی رغم تکذیب طرح مباحث انتخاباتی از سوی این منبع آگاه در نشست مورد اشاره، ولی اخبار رسیده حاکی است حامیان دولت سابق در آذربایجان شرقی همچون دیگر استانهای کشور در تکاپوی ایجاد ساز و کار تشکیلاتی مشخص برای حضور در فضای سیاسی استان هستند که در این راستا هفته پیش نیز از سوی یکی از طیفهای حامی احمدی نژاد در استان نشستی جهت تعیین شورای مرکزی حامیان دولت در استان برپا شد که البته به دلیل تحریمطیف دیگر حامیان دولت سابق، این جلسه با ناکامی همراه بود.

انتهای خبر