اختصاصی اعتدال پرس

گزارش اختصاصی اعتدال پرس از حادثه اسیدپاشی در جلفا/ جزئیات جدید از علت اسیدپاشی و وضعیت آسیب دیدگان

بر اثر حادثه اسیدپاشی در روستای شجاع شهرستان جلفا، ۴ نفر دچار آسیب دیدگی شده اند که متهم پرونده، خود یکی از این آسیب دیدگان است. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از مهر، بهرام صمدی راد در گفتگویی با تایید خبر فوق و در خصوص آخرین وضعیت سلامتی افراد آسیب دیده گفت: چهار […]

image_pdfimage_print

بر اثر حادثه اسیدپاشی در روستای شجاع شهرستان جلفا، ۴ نفر دچار آسیب دیدگی شده اند که متهم پرونده، خود یکی از این آسیب دیدگان است.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از مهر، بهرام صمدی راد در گفتگویی با تایید خبر فوق و در خصوص آخرین وضعیت سلامتی افراد آسیب دیده گفت: چهار نفر در این حادثه آسیب دیده بودند که سه نفر از آن ها زن و یک نفر دیگر مرد هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: یکی از این زنان متهم این پرونده است که خود به شکل جزئی آسیب دیده است.

وی در خصوص وضعیت این افراد گفت: دو زن که در این حادثه آسیب بالایی دیده بودند به تبریز منتقل شدند و هم اکنون تحت مداوا قرار دارند.

گزارش اختصاصی اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) از منابع محلی و برخی شاهدان عینی حادثه حاکی است، این حادثه در پی اختلاف خانوادگی و سوء ظن یک مادر و دختر نسبت به یکی از دیگر از زنان ساکن این روستا اتفاق افتاده است که در پی آن، ماد و دختر مزبور درصدد اسیدپاشی برآمده و بر اثر درگیر شدن طرفین هر سه زن مزبور دچار آسیب دیدگی نسبتا شدید شده اند. این گزارش حاکی است شوهر زن حمله کننده نیز که در صحنه حضور داشت دچار سوختگی و مصدومیت شده است.

این گزارش همچنین حاکی است، حال مصدومین انتقال یافته به تبریز مساعد گزارش شده است.

انتهای خبر