مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی: پرداختن به موضوع اوقات فراغت از اولویت های اصلی برنامه سازان شبکه استانی است

سید محسن لطیفی با اشاره به پخش ۱۶۵ فیلم و ۱۰ سریال تلویزیونی و ۳۱۶ نمایش رادیویی خاطر نشان کرد : ۶۶ درصد از مخاطبان شبکه استانی بیننده و شنونده این بخش از تولیدات صدا و سیما بوده اند .

image_pdfimage_print

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از تولید و پخش ۲۲ هزار و ۸۳۴ دقیقه برنامه در حوزه اوقات فراغت در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد .

در حال نمایش 1.jpg
به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، سید محسن لطیفی با اعلام این خبر گفت : در کنار فعالیت های ذاتی صدا و سیما ، پرداختن به موضوع اوقات فراغت از اولویت های اصلی برنامه سازان رادیو ، تلویزیون و خبر است .

وی افزود : در این مدت ۲۰هزار و ۲۵۰ دقیقه برنامه رادیویی و ۲ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه تلویزیونی در معرض دید مخاطبان رسانه استانی قرار گرفته است .

سید محسن لطیفی با اشاره به پخش ۱۶۵ فیلم و ۱۰ سریال تلویزیونی و ۳۱۶ نمایش رادیویی خاطر نشان کرد : ۶۶ درصد از مخاطبان شبکه استانی بیننده و شنونده این بخش از تولیدات صدا و سیما بوده اند .

وی همچنین پوشش اخبار مربوط به اوقات فراغت و تهیه گزارش های تولیدی و خبری در آن حوزه را از فعالیت های معاونت خبر عنوان کرد و افزود : در بخش های خبر تلویزیونی و خبر رادیویی برنامه های اوقات فراغت ، اردوهای جهادی ، حرفه آموزی نوجوانان و جوانان ، اردوهای آموزشی آموزش و پرورش ، کانون های مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی در قالب ۶۰ مورد خبر پوشش داده شده است .

همچنین پخش ۳۰۰ مورد زیرنویس تلویزیونی جمعاً به مدت ۱۵۰ دقیقه ، برگزاری ۴۸ کلاس خبرنگاری ، تصویربرداری ، تدوین و آموزش ۱۱۰ هنرجو در باشگاه خبرنگاران جوان و اجرای ۱۲۸ برنامه فرهنگی ، هنری و ورزشی در بین کارکنان رسانه استانی از دیگر برنامه های اوقات فراغت صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی بود که سید محسن لطیفی به آنها اشاره کرد .

وی در پایان تصریح کرد : صدا و سیما جزء دستگاههای مسئول در حوزه اوقات فراغت است که تلاش می کند با برنامه ریزی و تولید برنامه های فاخر نقش موثری در این حوزه ایفا کند .

گفتنی است، سریال ” طاهره ” از آخرین تولیدات نمایشی مرکز آذربایجان شرقی نیز بزودی از شبکه استانی پخش خواهد.

این سریال ۱۳ قسمتی که به کارگردانی قربانعلی طاهر فر و نادر ساعی ور و تهیه کنندگی ناصر خیری تولید شده است، روز های شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه استانی سهند به روی آنتن می رود .

در حال نمایش 1.jpg

در حال نمایش 2.jpg

انتهای خبر