دومین سقوط هواپیماهای روس در یک هفته

یک هواپیمای ترابری آنتونوف روسیه در سودان جنوبی سقوط کرد و در پی این حادثه تاکنون مرگ ۴۰ تن تایید شده است. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) ، سقوط این هواپیمای ترابری چند روز پس از سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری این کشور در مصر رخ داده که به کشته شدن ۲۲۴ سرنشین آن منجر […]

image_pdfimage_print

یک هواپیمای ترابری آنتونوف روسیه در سودان جنوبی سقوط کرد و در پی این حادثه تاکنون مرگ ۴۰ تن تایید شده است.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) ، سقوط این هواپیمای ترابری چند روز پس از سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری این کشور در مصر رخ داده که به کشته شدن ۲۲۴ سرنشین آن منجر شد.

شنود صداهای مشکوک در کابین خلبان هواپیمای روسیه

این هواپیما در ۸۰۰ متری فرودگاه جوبا، پایتخت سودان جنوبی سقوط کرده است.

اخباری از دلایل سقوط این هواپیمای آنتونوف روسیه منتشر نشده و هنوز تحقیقات درباره علت سقوط هواپیمای پیشین این کشور در مصر که گروه تروریستی داعش ادعا کرد آن را سرنگون کرده، ادامه دارد.

به دنبال وقوع این حادثه وزارت خارجه روسیه اعلام کرد در حال بررسی اطلاعات مربوط به این حادثه در سودان جنوبی است.سفارت روسیه در اوگاندا نیز اظهار داشت: ما در حال بررسی جزئیات این حادثه هستیم. فعلا نمی‌توانیم مسئله خاصی در این رابطه اعلام کنیم. ما با مقام‌های سودان جنوبی در تماس هستیم.

مقام‌های سودان جنوبی نیز سقوط این هواپیمای آنتونوف روسیه را در خاک سودان جنوبی تایید کردند.

به گزارش آر ت، این هواپیما کمی بعد از بلندشدن از زمین سقوط کرده‌ است. به گفته سخنگوی رئیس‌جمهور سودان جنوبی احتمالا این پرواز ۲۰ خدمه روس و مسافر داشته که دو تن از آنها زنده‌ هستند و تعدادی نیز در روی زمین کشته شده‌اند.

طبق این گفته‌ها و گفته‌های برخی شاهدان عینی برخی از کشته‌شدگان جزو سرنشینان هواپیما نبوده‌اند و بنابراین باید در اثر برخورد هواپیما با آنها بر روی زمین جانشان را ازدست داده‌ باشند.

انتهای خبر