پایان شایعات و رسمیت خبر دو روز پیش اعتدال پرس

تغییرات مدیریتی گسترده در شهرداری تبریز/ ۸ مدیر ارشد شهرداری تغییر کردند

با پایان گمانه زنی های ضد و نقیض در خصوص تغییرات مدیریتی در شهرداری تبریز و همانطورکه که دو روز پیش طی خبری در همین پایگاه خبری اعلام شده بود، امروز صبح شهردار کلانشهر تبریز با صدور احکام ۹ گانه ای تغییر و تحولات در بدنه مدیریت شهری تبریز را کلید زد تا این شایعات […]

image_pdfimage_print
با پایان گمانه زنی های ضد و نقیض در خصوص تغییرات مدیریتی در شهرداری تبریز و همانطورکه که دو روز پیش طی خبری در همین پایگاه خبری اعلام شده بود، امروز صبح شهردار کلانشهر تبریز با صدور احکام ۹ گانه ای تغییر و تحولات در بدنه مدیریت شهری تبریز را کلید زد تا این شایعات پایان یابد.
 11
به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، صبح امروز شنبه دکتر صادق نجفی طی احکام جداگانه ای، با انجام تغییرات گسترده در راس مدیران برخی مناطق و سازمانهای شهرداری تبریز، شهرداران مناطق یک و سه و شش و ۱۱ و ۱۲ و همچنین مدیرعامل سه سازمان زیباسازی ، عمران و ترافیک تبریز را منصوب کرد.

گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) حاکی است: دکتر مهدی یوسفی که پیش از این معاون مالی و اداری شهرداری منطقه هشت تبریز بود به عنوان سرپرست شهرداری منطقه یک معرفی و از زحمات دکتر داود بهرا در این سمت تجلیل شد.

طی حکم دیگری از سوی شهردار تبریز، مدیریت شهرداری منطقه ۶ تبریز هم به مهندس سیاوش مکانی سپرده شد. وی سالها پیش نیز شهردار منطقه چهار تبریز و مدیرعامل سازمان ترافیک تبریز بود.

فرهاد روشنی نیز که مسئولیت شهرداری منطقه ۶ را بر عهده داشت، از سوی نجفی به عنوان شهردار جدید منطقه ۳ تعیین شد. حسین اکبری شهردار قبلی این منطقه نیز که بازنشسته شده است به عنوان مشاور عالی شهردار تبریز منصوب شد.

 این گزارش همچنین حاکی است، طی حکمی از سوی شهردار کلانشهر تبریز، محمد علی مولاخواه اصل که سالها پیش مسئولیت کارگزینی شهرداری تبریز و نیز شهرداری اهر را عده دار بود به عنوان شهردار منطقه ۱۲ تبریز منصوب شد.

همچنین فیروز آذری فر که پیش از این مدیر عامل سازمان ترافیک شهرداری تبریز  بود به عنوان شهردار تازه تاسیس منطقه ۱۱ منصوب شد. گفتنی است شهرداری های جدیدالتاسیس مناطق ۱۱ و ۱۲ تبریز با تصویب شورای شهر در سال جاری به جمع مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز اضافه شده اند.

همچنین طی حکم دیگری توسط شهردار تبریز، علی فرخی به عنوان مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز معرفی و از زحمات مهندس اکبر امجد تقدیر شد. امجدی نیز به عنوان قائم مقام سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری منصوب شد.

بر این اساس، مهندس غنی زاده هم با حکم شهردار تبریز به سمت سرپرست سازمان عمران شهرداری منصوب و جایگزین مهندس جاوید در این سازمان گردید.

آخرین تغییر مدیریتی نیز مربوط به سازمان ترافیک شهرداری تبریز است که طی آن، محمدحسین اسحقی معاون سابق فنی و عمرانی شهرداری تبریز در دوران علیرضا نوین به عنوان مدیرعامل جدید سازمان ترافیک شهرداری منصوب شد. وی پیش از این نیز سابقه مدیریت بر این سازمان را نیز داشته است.

گزارش اعتدال پرس( اعتدال آذربایجان) از این پروسه تغییرات مدیرتی در شهرداری تبریز حاکی است، در حالیکه پیش از این گفته می شد، دادود بهراء شهردار برکنار شده منطقه یک تبریز به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تبریز منصوب شده است، ولی گویا چنین خبری صحت ندارد. ضمن اینکه در مورد علت برکناری وی نیز حرف و حدیثهایی مختلفی مطرح شده است.

در این خصوص نایب رئیس شورای شهر تبریز طی گفتگویی با اشاره به برکناری شهردار منطقه یک، بیان داشت: اعضاء شورای شهر به هیچ وجه در عزل داود بهرا نقشی نداشته‌اند و با دستور مستقیم شهردار تبریز این برکناری صورت گرفته است.

 محمد حسین جعفری با بیان اینکه شهردار آزادانه تصمیم به برکناری بهرا گرفته است، عنوان کرد: میز و مقام برای هیچکس باقی نخواهد ماند و این عزل و نصب‌ها در نهادها عادی است، البته لازم است در این برکناری‌ها حرمت افراد حفظ شود و آسیب‌های معنوی به آنان نرسد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر علت برکناری شهردار منطقه یک و ارتباط آن با تخلفات اخیر در منطقه، اظهار داشت: دستگیری تعدادی از کارکنان شهرداری منطقه یک ربطی به این برکناری ندارد، پرونده تخلف مالی مربوط به ۷ سال قبل است و نفراتی که اخیرا در این رابطه دستگیر شده‌اند برای دفاع از خود سند و مدرک دارند.

نایب رئیس شورای شهر تبریز یادآور شد: در گذشته برخی از پروژه‌ها بدون پروانه اجرا و اصول شهرسازی پایمال شده بود، در همین راستا نیز تعدادی از نفرات شهرداری دستگیر شده بودند.

خبر قبلی اعتدال پرس در این خصوص:

فوری: شهردار منطقه یک تبریز منصوب شد/ آخرین شنیده ها از لیست تغییرات مدیریتی در شهرداری تبریز

 

انتهای خبر