فوری: شهردار منطقه یک تبریز منصوب شد؛ پست جدید بهراء در مترو/ آخرین شنیده ها از لیست تغییرات مدیریتی در شهرداری تبریز

خبرهای غیر رسمی حاکی است، چند جابجایی و تغییر دیگر نیز در سطوح مدیریت مناطق و سازمانهای شهرداری تبریز نهایی شده است که بزودی اعلام می شود.

image_pdfimage_print

گمانه زنی های هفته های اخیر درباره تغییرات در بدنه مدیران شهرداری تبریز سرانجام به واقعیت پیوست و کلید تغییرات در مجموعه شهرداری تبریز از امروز زده شد.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، عصر امروز طی حکمی از سوی دکتر نجفی شهردار کلانشهر تبریز، مهدی یوسفی معاون سابق اداری مالی شهرداری منطقه ۸ تبریز، بعنوان شهردار منطقه یک تبریز منصوب شد و داود بهراء شهردار سابق منطقه یک نیز به عنوان مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تبریز تعیین شد.شهردار منطقه یک تبریز برکنار شد / سازمان بهره برداری مترو، مقصد بعدی بهرا

این سازمان مجموعه ای است که در نتیجه جدا شدن بخش بهره برداری از بخش احداث و توسعه شرکت قطار شهری تبریز ایجاد می شود.

خبرهای غیر رسمی حاکی است، چند جابجایی و تغییر دیگر نیز در سطوح مدیریت مناطق و سازمانهای شهرداری تبریز نهایی شده است که بزودی اعلام می شود.

طبق همین شنیده ها؛ شهرداران مناطق سه، شش و سازمانهای پارکها و زیباسازی از جمله مجموعه های هستند که دچار تغییرات مدیریتی شده اند.

بر این اساس طبق احکام صادره از سوی شهردار تبریز، فرهاد روشنی شهردار سابق منطقه شش نیز به عنوان شهردار جدید منطقه سه منصوب شده و مهندس اکبری شهردار سابق منطقه سه نیز به عنوان مشاور دکتر نجفی شهردار تبریز تعیین شده است.

همچنین، مهندس مکانی به عنوان شهردار منطقه شش تبریز جایگزین فرهاد روشنی شده است.

از سازمان های شهرداری تبریز نیز اولین تحولات در سازمان زیبا سازی به وقوع پیوسته است که علی فرخی به عنوان مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری تبریز منصوب و امجدی مدیرعامل سابق این سازمان نیز به عنوان قائم مقام سازمان پارک ها و فضای سبز کلانشهر تبریز معرفی شده است.

آخرین اخبار از انتصابات فوق حاکی است، تغییرات ذکر شده نهایی بوده و طی ساعات آینده به صورت رسمی اعلام خواهدشد.

 * گفتنی است با توجه به انتشار خبر برکناری داود بهراء شهردار منطقه یک تبریز  از روز گذشته و علی رغم تماس اعتدال پرس با مسئول روابط عمومی شهرداری منطقه یک، ولی وی حاضر به پاسخگویی در این خصوص نشده و با ادعای انتشار اطلاعیه ای درباره این خبر، خبرنگار این پایگاه خبری را به سایت شهرداری منطقه یک ارجاع داد که البته هیچ توضیح یا خبری در این سایت تا لحظه انتشار خبر دیده نشد!

سکوت دیگر مسئولان اطلاع رسانی شهرداری تبریز نیز در خصوص این تغییرات، عجیب و قابل توجه می باشد.

انتهای خبر