اعلام حضور رسمی دو چهره مطرح اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات مجلس در تبریز

با نزدیک شدن به موعد ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس دهم، فعالیت گروه‌های سیاسی سرعت بیشتری گرفته و برخی افراد که پیش از این احتمال حضور آنها در این رقابتها می رفت، از تصمیم قطعی خود در این خصوص خبر دادند.

image_pdfimage_print

 دو تن از چهره های سیاسی طیف اصلاح طلبان در تبریز، حضور خود برای نامزدی در انتخابات مجلس را رسمی کردند.

به گزارش اعتدال پرس، با نزدیک شدن به موعد ثبت نام نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فعالیت گروه‌های سیاسی سرعت بیشتری گرفته و برخی افراد که پیش از این احتمال حضور آنها در این رقابتها می رفت، از تصمیم قطعی خود در این خصوص خبر دادند.

بر این اساس، مصطفی مولوی رئیس ستاد موسوی در سال ۸۸ در استان و مصطفی تیزکار مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در دولت اصلاحات طی گفتگویی با یکی از پایگاههای خبری متعلق به اصلاح طلبان، برای حضور در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تبریز ، اسکو و آذرشهر اعلام آمادگی کردند.

گزارش اعتدال پرس به نقل از پایگاه خبری تدبیر و امید حاکی است، سردار مصطفی مولوی برای شرکت در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را اعلام و برخی فعالیتهای انتخاباتی اش را نیز شروع کرده است.

مصطفی مولوی متولد شهرستان میانه که جانباز ۷۰ درصد و مهندس راه وساختمان میباشد، جانشین شهید “مهدی باکری” در لشکر عاشورا  بوده و در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ ریاست ستاد مهندس موسوی را بر عهده داشت و در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم نیز جانشین ستاد دکتر حسن روحانی را در این استان برعهده گرفت .

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی در دولت اصلاحات به جمع کاندیداهای احتمالی مجلس دهم پیوست / مصطفی تیزکار سعدابادی : از تبریز کاندیدا می‌شوم این خبر حاکی است، مصطفی تیزکار سعدآبادی نیز  در گفت‌وگو با خبرنگار تدبیروامید  با اشاره به اینکه چه فعالیتی برای انتخابات مجلس دهم خواهید داشت، عنوان کرد: برای انتخابات مجلس دهم از حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو کاندیدا خواهم شد و در لیست” حامیان دولت ” خواهم بود.

مصطفی تیزکار سعد آبادی متولد ۱۳۳۲ در شهرتبریز ، فوق لیسانس الهیات از دانشگاه آزاداسلامی کرج و  در دولت اصلاحات مدیریت آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی را بر عهده داشت .

معاون اداری ومالی اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایچان شرقی از سال ۶۱ تا سال ۷۶ و مدیر کل آموزش وپرورش آذربایچان شرقی ازسال ۷۶ تا سال ۸۴ از جمله مسئولیت های اجرایی وی می باشد.

گزارش اختصاصی اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) همچنین حاکی است، دکتر پزشکیان، مهندس پورشریفی، دکتر سرمست، دکتر بهشتی، نازیلا آصفی، فریده حقیقی ارسی، دکتر شکور اکبرنژاد، درویش زاده و همچنین شعردوست و حجت الاسلام عباس زاده از دیگر چهره های مطرح جریان اصلاح طلبان هستند که به احتمال زیاد جهت کاندیداتوری در انتخابات طی روزهای آینده رسما وارد صحنه خواهند شد.  

این در حالیست که براساس آخرین اخبار رسیده و توجه به لیست های اولیه منتشر شده از سوی اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه تهران، مهندس مهرعلیزاده و همچنین دکتر  عبدالعلی زاده که پیش از این به عنوان لیدر و سرلیست اصلاح طلبان در تبریز مطرح بودند، با اصرار دکتر عارف و دیگر بزرگان اصلاحات از کاندیداتوری خود در تبریز منصرف شده و برای حضور در لیست اصلاح طلبان در تهران برنامه ریزی کرده اند.

شایان ذکر است نام‌نویسی برای نامزدی انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی از ۲۸ آذر۱۳۹۴ آغاز می شود و کاندیداها می توانند در این تاریخ جهت حضور در انتخابات شرکت نمایند.

انتهای خبر